i

Odaberite želite li ponudu za nove ili postojeće Tele2 poslovne korisnike

U padajućem izborniku odaberite želite li postati novi Tele2 poslovni korisnik ili produljiti svoju pretplatu uz dodatne pogodnosti baš za vas!

P30 Dual SIM Breathing Crystal

{{model.MainProduct.Title}} {{item.Title}}

Sažetak

SIM kartica

{{model.SimOnly.Title}}

Bundle Uređaj

{{model.MainProduct.Title}}

{{model.MainProduct.PrepaidDiscount + model.MainProduct.PrepaidPrice}} {{model.MainProduct.PrepaidPrice}} kn {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + fn.getInstallmentSum()}} {{fn.getInstallmentSum()}} knmj
  {{model.MainProduct.Title}} {{installment.InstallmentValue}} knmj
{{item.Title}} {{installment.InstallmentValue}} knmj
Odaberite tarifu

{{selectedTariff.Title}} Odaberite tarifu

{{selectedTariff.Fee}} knmj

{{item.Title}}

Trenutna tariffa

Odaberite paket

{{selectedDataPackage.Title}} Odaberite tarifu

{{selectedDataPackage.Fee}} knmj

{{item.Title}}

Trenutni paket
Odaberite ugovornu obvezu

{{selectedBindPeriod.DisplayValue}}

{{item.DisplayValue}}

Odaberite opciju uređaj

{{selectedInstallmentType.DisplayValue}}

{{item.DisplayValue}}

{{model.Screencare.Title}}

{{selectedScreencare ? 'Odabrano' : 'Odaberi'}}

{{model.Screencare.Fee}} knmj
  {{model.Screencare.InfoText}}
Mjesečno plaćate: {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + model.PriceSummary.MonthlyFee}} {{model.PriceSummary.MonthlyFee}} knmj
{{model.MainProduct.Installments ? 'Odmah plaćate:' : 'Cijena uređaja'}} {{model.PriceSummary.UpfrontFeeDiscount + model.PriceSummary.UpfrontFee}} {{model.PriceSummary.UpfrontFee}} kn
Webshop ušteda: {{model.PosPriceSummary.SavingsValue}} kn
Cijena na prodajnim mjestima
  Opcija uređaj: {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + model.PosPriceSummary.InstallmentValue}} {{model.PosPriceSummary.InstallmentValue}} knmj
  Odmah plaćaš: {{model.PriceSummary.UpfrontFeeDiscount + model.PosPriceSummary.UpfrontFee}} {{model.PosPriceSummary.UpfrontFee}} kn
Navedene cijene uključuju PDV.

Uređaj je toliko tražen da ga ima još samo u Tele2 shopu, zato odaberi opciju Kupi i pokupi.

{{group.Title}}

{{group.Products[0].Title}}

{{group.Products[0].Title}}

Odmah plaćaš: {{group.Products[0].SelectedInstallment.UpfrontFee}} kn
Mjesečno plaćaš: {{group.Products[0].SelectedInstallment.InstallmentValue}} knmj

Dostupno samo uz opciju Kupi i Pokupi

Trenutno nije dostupno

Dodaj
{{item.Title}}

{{item.Title}}

{{item.SelectedInstallment.UpfrontFee + item.SelectedInstallment.UpfrontFeeDiscountsTotal}} kn + {{item.SelectedInstallment.InstallmentValue + item.SelectedInstallment.InstallmentDiscountsTotal}} knmj
{{item.SelectedInstallment.UpfrontFee}} kn + {{item.SelectedInstallment.InstallmentValue}} knmj

Dostupno samo uz opciju Kupi i Pokupi

Trenutno nije dostupno

Dodaj

Greška!

Zatvori

Privatni korisnici

Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice odaberi opciju „Prijenos broja“, te slijedi 3 jednostavna online koraka. Nakon što složiš svoju idealnu kombinaciju i završiš s kupovinom u web shopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:

1. Na tvoju adresu prvo stiže Tele2 SIM kartica, HAKOM obrazac za prijenos broja i Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa na potpis.
NAPOMENA: Ukoliko je uz prijenos broja u web shopu kupljen i uređaj on će biti dostavljen nakon što prijenos broja bude završen.

2. Potpisani HAKOM obrazac i Zahtjev vraćaš dostavljaču, čime započinje postupak prijenosa broja koji traje 3 radna dana. Napomena: SIM karticu nemoj koristiti dok prijenos broja ne bude završen.

3. U roku od 3 radna dana primit ćeš SMS i e-mail obavijest o uspješnom prijenosu broja. Nakon što primiš ovu poruku možeš početi koristiti Tele2 SIM karticu.

4. Nakon što je broj uspješno prenesen, ukoliko si u web shopu uz prijenos broja kupio/la uređaj, na tvoj e-mail stiže nova obavijesti i link za praćenje pošiljke, tj. uređaja koji će biti dostavljen na tvoju adresu. Uz uređaj će ti stići i Zahtjev za dodavanje ugovorne obveze na potpis

Poslovni korisnici

Ako želite postati Tele2 korisnik u padajućem izborniku na vrhu stranice odaberite "Nova pretplata" ili „Produljenje pretplate“. 

Nakon prikaza informativnih cijena odabrane ponude, klikom na „Kontaktirajte nas“ i unosom Vaših podataka javiti će Vam se prodajni savjetnik s ponudom prilagođenom potrebama Vašeg poslovanja.

 



Ukoliko si postojeći pretplatnik koji želi produljiti svoju pretplatu (ili dodati ugovornu obvezu na postojeću pretplatu bez ugovorne obveze) sve što trebaš učiniti je odabrati "Produljenje pretplate" u izborniku na vrhu stranice, te upisati svoj broj telefona i slijediti par jednostavnih online koraka.
Produljenje pretplate dostupno je uz kupovinu uređaja samo uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca.
Kao postojeći korisnik imaš pravo na poseban popust prilikom kupovine uređaja, pa će cijene uređaja u nastavku kupovine biti iskazane s uključenim popustom za postojeće korisnike.

Raskid pretplatničkog ugovora možete zatražiti:

- slanjem obavijesti o raskidu na adresu:
Tele2 d.o.o.
Josipa Marohnića 1
10000 Zagreb,
n/r Webshop Prodaja
- potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajnom mjestu,
- faksom na broj 095 1000 445 za Privatne korisnike, te za Poslovne korisnike 095 1000 448,
- web formom na stranici Podrške za korisnike
- elektroničkim putem na adresu prigovori_web_hr@tele2.com.

Pri tome ste dužni priložiti sljedeću dokumentaciju: pisani zahtjev za raskid i odgovarajuću identifikacijsku dokumentaciju (preslika obje strane osobne iskaznice).

 

 

Nova Tele2 pretplata Prelazak na Tele2 pretplatu Prijenos broja u Tele2 Novi Tele2 broj na bonove Produljenje/dodavanje ugovorne obveze

{{error}}

Za nastavak kupovine upiši svoj OIB.

Upiši svoj Tele2 broj na bonove i OIB. Na tvoj broj dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kod za provjeru...

Upiši broj koji želiš prenijeti u Tele2. Na tvoj broj dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kod za provjeru...

Upiši svoj Tele2 pretplatnički broj.

Upišite svoj Tele2 pretplatnički broj.

Za nastavak procesa produljenja molimo unesite: pretplatnički broj, šifru korisnika i OIB vlasnika računa.

Za nekoliko trenutaka dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kôd. Molimo unesi kôd u polje u nastavku.

Koji je moj OIB?
Tvoj OIB nam je potreban zbog sklapanja pretplatničkog odnosa.
Ukoliko narudžba nije realizirana, tvoj OIB neće biti obrađen.

Provjera tvojih podataka je u tijeku... Provjera Vaših podataka je u tijeku... Provjera šigurnosnog kôda je u tijeku...