i

Odaberite želite li ponudu za nove ili postojeće Tele2 poslovne korisnike

U padajućem izborniku odaberite želite li postati novi Tele2 poslovni korisnik ili produljiti svoju pretplatu uz dodatne pogodnosti baš za vas!

Galaxy A40 Dual SIM Coral

{{model.MainProduct.Title}} {{item.Title}}

Sažetak

SIM kartica

{{model.SimOnly.Title}}

Bundle Uređaj

{{model.MainProduct.Title}}

{{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + model.MainProduct.PrepaidPrice}} {{model.MainProduct.PrepaidPrice}} kn {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + fn.getInstallmentSum()}} {{fn.getInstallmentSum()}} knmj
  {{model.MainProduct.Title}} {{installment.InstallmentValue}} knmj
{{item.Title}} {{installment.InstallmentValue}} knmj
Paket

{{selectedCombination.DisplayValue}} Odaberite podatkovni paket

{{item.DisplayValue}}

Jedinice

{{selectedCombinationCredits.DisplayValue}} Odaberite broj jedinica

{{item.DisplayValue}}

Slagalica:

{{selectedCombinationCredits.CompositeDisplayValue}}

Paket: {{selectedCombination.DisplayValue}}
Jedinice: {{selectedCombinationCredits.DisplayValue}}
Naknada: {{selectedCombinationCredits.Fee}} kn/mj

Za aktivaciju svoje slagalice pošalji ključnu riječ
{{selectedCombinationCredits.Keyword}} na 13888

Odaberite tarifu

{{selectedTariff.Title}} Odaberite tarifu

{{selectedTariff.Fee}} knmj

{{item.Title}}

Trenutna tariffa

Odaberite paket

{{selectedDataPackage.Title}} Odaberite tarifu

{{selectedDataPackage.Fee}} knmj

{{item.Title}}

Trenutni paket
Odaberite ugovornu obvezu

{{selectedBindPeriod.DisplayValue}}

{{item.DisplayValue}}

Odaberite opciju uređaj

{{selectedInstallmentType.DisplayValue}}

{{item.DisplayValue}}

{{model.Screencare.Title}}

{{selectedScreencare ? 'Odabrano' : 'Odaberi'}}

{{model.Screencare.Fee}} knmj
  {{model.Screencare.InfoText}}
Mjesečno plaćate: {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + model.PriceSummary.MonthlyFee}} {{model.PriceSummary.MonthlyFee}} knmj
{{model.MainProduct.Installments ? 'Odmah plaćate:' : 'Cijena uređaja'}} {{model.PriceSummary.UpfrontFeeDiscount + model.PriceSummary.UpfrontFee}} {{model.PriceSummary.UpfrontFee}} kn
Webshop ušteda: {{model.PosPriceSummary.SavingsValue}} kn
Navedene cijene uključuju PDV.

{{group.Title}}

{{group.Products[0].Title}}

{{group.Products[0].Title}}

Odmah plaćaš: {{group.Products[0].SelectedInstallment.UpfrontFee}} kn
Mjesečno plaćaš: {{group.Products[0].SelectedInstallment.InstallmentValue}} knmj
{{item.Title}}

{{item.Title}}

{{item.SelectedInstallment.UpfrontFee + item.SelectedInstallment.UpfrontFeeDiscountsTotal}} kn + {{item.SelectedInstallment.InstallmentValue + item.SelectedInstallment.InstallmentDiscountsTotal}} knmj
{{item.SelectedInstallment.UpfrontFee}} kn + {{item.SelectedInstallment.InstallmentValue}} knmj
Dodaj

Greška!

{{error}}
Zatvori

Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice odaberi opciju „Prijenos broja“, te slijedi 3 jednostavna online koraka. Nakon što složiš svoju idealnu kombinaciju i završiš s kupovinom u web shopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:

1. Na tvoju adresu prvo stiže Tele2 SIM kartica, HAKOM obrazac za prijenos broja i Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa na potpis.
NAPOMENA: Ukoliko je uz prijenos broja u web shopu kupljen i uređaj on će biti dostavljen nakon što prijenos broja bude završen.

2. Potpisani HAKOM obrazac i Zahtjev vraćaš dostavljaču, čime započinje postupak prijenosa broja koji traje 3 radna dana. Napomena: SIM karticu nemoj koristiti dok prijenos broja ne bude završen.

3. U roku od 3 radna dana primit ćeš SMS i e-mail obavijest o uspješnom prijenosu broja. Nakon što primiš ovu poruku možeš početi koristiti Tele2 SIM karticu.

4. Nakon što je broj uspješno prenesen, ukoliko si u web shopu uz prijenos broja kupio/la uređaj, na tvoj e-mail stiže nova obavijesti i link za praćenje pošiljke, tj. uređaja koji će biti dostavljen na tvoju adresu. Uz uređaj će ti stići i Zahtjev za dodavanje ugovorne obveze na potpis

Ukoliko si postojeći pretplatnik koji želi produljiti svoju pretplatu (ili dodati ugovornu obvezu na postojeću pretplatu bez ugovorne obveze) sve što trebaš učiniti je odabrati "Produljenje pretplate" u izborniku na vrhu stranice, te upisati svoj broj telefona i slijediti par jednostavnih online koraka.
Produljenje pretplate dostupno je uz kupovinu uređaja samo uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca.
Kao postojeći korisnik imaš pravo na poseban popust prilikom kupovine uređaja, pa će cijene uređaja u nastavku kupovine biti iskazane s uključenim popustom za postojeće korisnike.

Nova Tele2 pretplata Prelazak na Tele2 pretplatu Prijenos broja u Tele2 Novi Tele2 broj na bonove Produljenje/dodavanje ugovorne obveze

{{error}}

Za nastavak kupovine upiši svoj OIB.

Upiši svoj Tele2 broj na bonove i OIB. Na tvoj broj dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kod za provjeru...

Upiši broj koji želiš prenijeti u Tele2. Na tvoj broj dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kod za provjeru...

Upiši svoj Tele2 pretplatnički broj.

Upišite svoj Tele2 pretplatnički broj.

Za nastavak procesa produljenja molimo unesite: pretplatnički broj, šifru korisnika i OIB vlasnika računa.

Za nekoliko trenutaka dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kôd. Molimo unesi kôd u polje u nastavku.

Koji je moj OIB?
Tvoj OIB nam je potreban zbog sklapanja pretplatničkog odnosa.
Ukoliko narudžba nije realizirana, tvoj OIB neće biti obrađen.

Provjera tvojih podataka je u tijeku... Provjera Vaših podataka je u tijeku... Provjera šigurnosnog kôda je u tijeku...