Privatni korisnici
Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice odaberi opciju „Prijenos broja“, te slijedi četiri jednostavna koraka. Nakon što složiš svoju idealnu kombinaciju i završiš s kupovinom u web shopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.
Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:
1. Na tvoju adresu stiže Tele2 SIM kartica s kupljenim uređajem i račun za kupljeni uređaj.
2. Na potpis dobivaš HAKOM obrazac za prijenos broja i Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa.
3. Odmah ti se aktivira novi privremeni broj, a zahtjev za prijenos tvog broja se šalje na proces odobrenja u HAKOM.
4. Nakon što je tvoj broj uspješno prenesen, novi privremeni broj koji ste potpisali i aktivirali prilikom preuzimanja se gasi i sustav ga automatski zamjeni s brojem za koji ste tražili prijenos broja.
Poslovni korisnici
Ako želite postati Tele2 korisnik u padajućem izborniku na vrhu stranice odaberite "Nova pretplata" ili „Produljenje pretplate“.
Nakon prikaza informativnih cijena odabrane ponude, klikom na „Kontaktirajte nas“ i unosom Vaših podataka javiti će Vam se prodajni savjetnik s ponudom prilagođenom potrebama Vašeg poslovanja.
Ukoliko si postojeći pretplatnik koji želi produljiti svoju pretplatu (ili dodati ugovornu obvezu na postojeću pretplatu bez ugovorne obveze) sve što trebaš učiniti je odabrati "Produljenje pretplate" u izborniku na vrhu stranice, te upisati svoj broj telefona i slijediti par jednostavnih online koraka.
Produljenje pretplate dostupno je uz kupovinu uređaja samo uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca.
Kao postojeći korisnik imaš pravo na poseban popust prilikom kupovine uređaja, pa će cijene uređaja u nastavku kupovine biti iskazane s uključenim popustom za postojeće korisnike.
Raskid pretplatničkog ugovora možete zatražiti:
- slanjem obavijesti o raskidu na adresu:
Tele2 d.o.o.
Josipa Marohnića 1
10000 Zagreb,
n/r Webshop Prodaja
- potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajnom mjestu,
- faksom na broj 095 1000 445 za Privatne korisnike, te za Poslovne korisnike 095 1000 448,
- web formom na stranici Podrške za korisnike
- elektroničkim putem na adresu prigovori_web_hr@tele2.com.
Pri tome ste dužni priložiti sljedeću dokumentaciju: pisani zahtjev za raskid i odgovarajuću identifikacijsku dokumentaciju (preslika obje strane osobne iskaznice).