PAKET ZA
FISKALIZACIJU

Mali poduzetnici, olakšajte si posao uz 
najpovoljniji Paket za fiskalizaciju: Alcatel 
Pixi 4 + Bluetooth printer + aplikacija za  
fiskalizaciju = samo 79 kn/mj. Fiskalizirajte  
i profitirajte!

  • Više o ponudi

    Biti poduzetnik u Hrvatskoj nikada nije bilo jednostavnije. S našim novim Paketom za fiskalizaciju, Vaše poslovanje bit će zabavnije i efikasnije.

    U našoj ponudi plaćate jednu cijenu za sve, a za samo 79 kn mjesečno bez PDV-a, dobivate uređaj 
    Alcatel Pixi 4 DS, Bluetooth printer i aplikaciju za fiskalizaciju!

    Želite li se okušati u poduzetničkim vodama ili ste već iskusan poduzetnik koji ima potrebu za izdavanjem fiskalnih računa, uzmite PAKET ZA FISKALIZACIJU na svim Tele2 prodajnim mjestima. 
    Fiskalizirajte i profitirajte!

    Kako biste aktivirali aplikaciju, potrebno je na linku: http://gopos.for-the.biz upisati sve podatke i unutar 24 sata blagajna će biti podešena i spremna za rad. Ista se može i sama podesiti unutar GoPos aplikacije pomoću uputa za postavljanje blagajne.

  • Kontaktirajte nas

    Kontaktirajte nas


    Pošalji
  • Pitanja i odgovori

    1. Tko se sve mora fiskalizirati 1. srpnja 2017. godine?

    Do tada i paušalni obveznici fiskalizacije (koji dosad nisu bili obveznici fiskalizacije) moraju početi izdavati fiskalizirane račune. Kako postoji velik broj onih koji nisu upoznati s time što to znači, fiskalizacija će tako od ljeta biti obavezna i za djelatnosti koje su bile paušalni obveznici, kao što su frizeri, kozmetički saloni, beauty centri, mali taksisti, mali ugostitelji i trgovci, vučne službe, iznajmljivači sportskih terena, fotografi, različiti obrti (poput postolara, krojača, escape roomova, servisa bicikala, servisa automobila, „hand-made“ obrtnika…) te samostalne djelatnosti (umjetničko stvaralaštvo), OPG-ovi, itd....

    2. Što sve nudi Tele2 paket za fiskalizaciju?

    Tele2 paket za fiskalizaciju pruža uslugu pristupa interneta putem Tele2 mreže i Alcatel Pixi 4 uređaja zajedno s bluetooth printerom te aplikaciju za fiskalizaciju računa.

    3. Koje su sve mogućnost Tele2 aplikacije za fiskalizaciju

    Korisnik može izdati fiskalni račun, arhivirati račun, fiskalizirati račune naknadno, ispisati dnevni promet, no aplikacija ne podržava kartično plaćanje.

    4. Podržava li Tele2 paket za fiskalizaciju kartično plaćanje?

    Tele2 paket za fiskalizaciju ne podržava plaćanje karticama, no može se u izborniku izabrati opis/način plaćanja karticama te korisnik može preko drugog uređaja naplatiti karticom.

    5. Da li uz paket imam pristup Internetu?

    Uz paket za fisklizaciju korisnik dobije i pristup internetu sa 250 MB mjesečno prometa te brzinu prijenosa podataka od 128 kbps nakon što potroši paket. Oboje je dovoljno za neometani radi fiskalne blagajne.

    6. Što ako izgubim pristup Internetu?

    Možete arhivirati vaše račune te ih fiskalizirati unutar 48 sati od izdavanja ili se putem mobitela spojiti na WiFi te na taj način fiskalizirati račune.

    7. Što mi je sve potrebno za podešavanje blagajne za fiskalizaciju?

    Potreban je FINA certifikat od porezne i interna Odluka o označavanju poslovnih prostora, naplatnih uređaja i djelatnika. Na linku: http://gopos.for-the.biz potrebno je upisati sve podatke i unutar 24 sata blagajna će biti podešena i spremna za rad. Ista se može i sama podesiti unutar GoPos aplikacije pomoću uputa za postavljanje blagajne.

    8. Što napraviti ako mi paket za fiskalizaciju ne radi?

    Potrebno je kontaktirati Tele2 partnera BIOS ICT koji održava paket za fiskalizaciju na telefon +38521490599 ili poslati mail na na gopos@bios-ict.hr te će oni unutar 24 sata ispraviti problem.

    9. Kada sve mogu kontaktirati Tele2 partnera BIOS ICT?

    BIOS ICT-u možete poslati e-mail bilo kada, a telefonski radnim danom (ponedjeljak do petak) od 08 do 16 sati.

    10. A, što ako mi ne radi internet?

    Možete nazvati Tele2 službu za poslovne korisnike na broj +385951000500 koja će provjeriti je li problem u pristupu internetu preko Tele2 mreže ili je problem u uređaju odnosno aplikaciji za fiskalizaciju. Ukoliko je problem u pristupu internetu Tele2 će ukloniti poteškoće, a ukoliko je problem u uređaju ili aplikaciji za fiskalizaciju potrebno je kontaktirati BIOS ICT na +38521490599 ili mail gopos@bios-ict.hr.

    11. Imam li jamstvo na uređaj i aplikaciju za fiskalizaciju?

    Na uređaj imate jamstvo u trajanju od dvije godine, a aplikaciju za fiskalizaciju održava partner i to tijekom cijelog vremena korištenja.

    12. Gdje mogu pronaći upute za postavljanje i korištenje blagajne?

    Upute za postavljanje i korištenje blagajne se nalaze na linku: 
    Go Pos Korisnički priručnik
    Go Pos Podešavanje aplikacije
  • Upute za korištenje
  • Uvjeti korištenja

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika Web stranicom.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo Vam postaviti nekoliko kratkih pitanja o Vasem iskustvu sa web stranicom Tele2.


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala Vam što ste posjetili Tele2 stranicu!
X
Ispuni
anketu
X