Stigla je FISKALKA ZA 5!
Otkrite jedinstvenu fiskalnu blagajnu s integriranim kartičnim plaćanjem, aplikacijom, printerom te internet konekcijom, sve u jednom!
Cijena za cjelokupno blagajničko rješenje (uređaj + aplikacija + internet konekcija) iznosi
199 kn/mj. + PDV, a nakon 24 mjeseca plaćate samo 143 kn/mj. + PDV.
Zaboravite glavobolje oko fiskalizacije jer izdavanje fiskalnih računa nikad nije bilo lakše.
Kako bi Vaša blagajna bila kompletna, nakon kupnje proizvoda/usluge, preostaje Vam samo još jedan korak za aktivaciju usluge prihvaćanja kartičnog plaćanja.
Kontaktirajte djelatnika PBZ carda slanjem e-mail poruke na prodaja@pbzcard.hr ili nazovite broj 01/6124 499.
Navikli ste rješavati sve svoje poslovne zadatke iz udobnosti ureda ili vlastitog doma? Klikom na gumb "
Naručite" pribavite svoje novo rješenje za fiskalizaciju!

1. Što sve uključuje usluga Tele2 fiskalne blagajne?
Tele2 fiskalna blagajna pruža uslugu pristupa internetu putem Tele2 mreže, jedinstveni uređaj Nexgo N5 koji u sebi sadrži integriranu fiskalnu blagajnu, mogućnost prihvaćanja kartica, printer i aplikaciju za povezivanje s poreznom upravom.
2. Koje su sve mogućnost Tele2 fiskalne blagajne?
Korisnik može izdati fiskalni račun, arhivirati račun, naknadno fiskalizirati račune, ispisati dnevni promet, vršiti kartičnu i gotovinsku naplatu robe i usluga.
3. Što mi je sve potrebno za podešavanje fiskalne blagajne?
Potreban je FINA certifikat od porezne uprave i interna Odluka o označavanju poslovnih prostora, naplatnih uređaja i djelatnika. Na linku:
http://gopos.for-the.biz potrebno je upisati sve podatke vaše tvrkte i unutar 24 sata blagajna će biti podešena i spremna za rad. Ista se može i sama podesiti unutar aplikacije fiskalne blaganje pomoću uputa za postavljanje blagajne.
4. Podržava li Tele2 fiskalna blagajna kartično plaćanje?
Da! Tele2 fiskalna blagajna podržava kartično plaćanje koje je integrirano u sam uređaj. Uređaj podržava beskontaktnu i konkatktnu naplatu karticama. Fiskalna blagajna je po podešenoj aplikaciji i prijavi subjekta odmah spremna za prihvat gotovinskog plaćanja.
Nakon ugovaranja Tele2 fiskalne blagajne, preostaje vam samo još jedan korak!
Kontaktirajte PBZ Card te aktivirajte uslugu prihvaćanja kartica.
Javite se na : prodaja@pbzcard.hr ili nazovite broj 01/6124 499
5. Imam li uz paket fiskalne blagajne i pristup Internetu?
Uz Tele2 fiskalnu blagajnu korisnik dobije i pristup internetu s 1GB mjesečnog prometa te brzinu prijenosa podataka od 128 kbps nakon što potroši paket. Oboje je dovoljno za neometani radi fiskalne blagajne.
6. Što ako izgubim pristup Internetu?
Kvaliteta mobilne usluge ovisi o opterećenosti mreže te jačini signala i nije moguće garantirati minimalnu brzinu niti dostupnost usluge u svako doba i na svakoj lokaciji.
Vaše račune možete arhivirati te ih fiskalizirati unutar 48 sati od izdavanja ili se spojiti na WiFi te na ovaj način fiskalizirati račune.
7. Što napraviti ako mi fiskalna blagajna ne radi?
Potrebno je kontaktirati Tele2 partnera BIOS ICT koji održava fiskalnu blagajnu na telefon +38521490599 ili poslati mail na na gopos@bios-ict.hr te će problem biti otklonjen unutar 24 sata. BIOS ICT-u možete poslati e-mail bilo kada, a telefonski radnim danom (ponedjeljak do petak) od 08 do 16 sati.
8. A, što ako mi ne radi internet?
Možete nazvati Tele2 službu za poslovne korisnike na broj +385951000500 koja će provjeriti je li problem u pristupu internetu preko Tele2 mreže ili je problem u uređaju odnosno aplikaciji za fiskalizaciju. Ukoliko je problem u pristupu internetu Tele2 će ukloniti poteškoće, a ukoliko je problem u uređaju ili aplikaciji za fiskalizaciju potrebno je kontaktirati BIOS ICT na +38521490599 ili mail gopos@bios-ict.hr.
9. Imam aktivirano kartično plaćanje. Što učiniti ako mi ne prolazi naplata usluge?
U slučaju problema s transakcijom prilikom prihvata kartice korisnika je potrebno usmjeriti na tvrtku Monri payments d.o.o. na broj +385-1-3535-301 koji se ujedno nalazi na samom uređaju
10. Imam li jamstvo na uređaj i aplikaciju za fiskalizaciju?
Na uređaj imate jamstvo u trajanju od 12 mjeseci, a aplikaciju za fiskalizaciju održava partner i to tijekom cijelog vremena korištenja.
11. Gdje mogu pronaći upute za postavljanje i korištenje blagajne?
Upute za postavljanje i korištenje blagajne se nalaze na linku:
Korisnički priručnik za Fiskalku