Digitalna 
budućnost 
biznisa

Biznis akademija donosi 
najnovije trendove za  
poslovni napredak.

Nekada ste danima morali tražiti odgovore na pitanja kako pronaći nove korisnike, otvoriti profil na Instagramu ili odabrati najbolje prodajne kanale.

                                          

Samo za vas razvili smo prvu online platformu www.biznisakademija.hr s ciljem edukacije obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja s naglaskom na prodaju i marketing, a u vidu:

• video edukacija

• offline radionica i natječaja

• druženja i razmjene iskustava kroz radionice i edukacije

• edukativnog i kvalitetnog sadržaja, te stvarnih priča uspješnih poduzetnika

• potpora savjetnika specijaliziranih za digitalni marketing i prodaju

Biznis akademija powered by Tele2 nudi vam sve informacije i alate na jednom mjestu, kako biste u što kraćem roku podigli nivo poslovanja. Vjerujemo kako će ova akademija Hrvatsku staviti u sam vrh poduzetništva u Europskoj uniji.
Naše online edukacije i offline radionice će vas naučiti kako postati globano konkurentni, prodavati nakit u Milanu, bez da se tamo nalazite. 

Pogledajte kako je bilo na našoj prvoj ovogodišnjoj radionici u Puli:

                                         
                                        
                                        

Posjetite nas na sljedećoj radionici Biznis akademije, ovaj put u Slavoniji. Radionica će se održati 14. lipnja 2019. od 9.30 do 13.30 sati u Osijeku, u prostorijama Županijske komore Osijek, Europske avenije 13, a vodit će ju stručnjaci iz područja digitalnog marketinga izv.prof.dr.sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Sanja Novak, mag.oec. Edukativni dio trajanja je tri sata dok je sat vremena rezervirano za osvježenje i druženje.

Program radionice kreiran je tako da polaznicima Akademije pruži pregled mogućnosti i prednosti korištenja digitalnih tehnologija i alata u marketingu i prodaji:
• koji su glavni alati digitalnog marketinga za obrte i male biznise
• što je potrebno napraviti prije početka oglašavanja na internetu
• koja je uloga Googlea u privlačenju kupaca i korisni savjeti za pripremu
i provođenje Google Ads kampanje
• koja je uloga Facebooka i Instagrama u privlačenju kupaca

Tijekom radionice polaznici će dobiti informacije kako početi provoditi digitalni marketing i kako poboljšati aktivnosti koje već provode. Vrijednost radionice je 2.500 kuna, a Tele2 omogućuje da za sve prijavljene bude besplatna.
 
14. lipnja od 9.30 do 13.30 sati u Osijeku, u prostorijama Županijske komore Osijek, Europske avenije 13.