Prijenos broja

  • Povoljnije cijene mobilnih telefona
  • Usluga se ne naplaćuje
  • Zadržavanje istog broja s predbrojem
  • Opis usluge

    Prijenos broja je postupak pri kojem korisnik mijenja svog mobilnog operatera uz zadržavanje ISTOG mobilnog broja. Pod istim se brojem smatra predbroj (091, 092, 095, 098, 099) i ostatak broja od 6 ili 7 znamenki. Ukoliko je korisnik primjerice imao broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu zadržava upravo taj isti broj 091 222 222. 

    Prijenos broja se ne naplaćuje. Ukoliko pretplatnik ima više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.


    Kako bi korisnik znao poziva li broj unutar iste mreže ili ne, može aktivirati Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit će glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji poziva, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 poslovni korisnici pozivom Službi za korisnike.

  • Postupak prijenosa

    Za uspješan prijenos broja svi podaci koje korisnik navodi na Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje korisnik prenosi broj (mreža iz koje odlazi), odnosno onima koji se nalaze na korisnikovoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), korisnik treba prvo izvršiti promenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja.


    Kako bi korisnik bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlazi, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja, podatke provjeri u službi za korisnike matične mreže.


    Pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, može u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ukoliko pretplatnik ima više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.

     

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X