Roaming paketi minuta za poslovne korisnike

  • Obnavljajući paketi minuta za korištenje u roamingu
  • Povoljniji pozivi u EU
  • Usluga namijenjena poslovnim korisnicima
  • Opis usluge
    Od 15.6.2017. ove opcije neće biti dostupne za aktivaciju sukladno EU roaming regulaciji. Više provjerite na ovim stranicama.

    U promotivnom razdoblju do 15. lipnja 2017. razgovaraj u Europi po najpovoljnijim cijenama, za samo 0,46 kn/min.
    Bez trošenja uključenih minuta u svojoj tarifi ili naplate nacionalne cijene minuta. Više o EU roaming regulaciji pročitajte ovdje

    Kako bi u EU razgovarali još povoljnije, pripremili smo vam četiri obnavljajuća paketa:

    Ime paketa Uključene minute Cijena paketa
    EU Min S 100 minuta 45 kn
    EU Min M 250 minuta 75 kn
    EU Min L 500 minuta 125 kn
    EU Min XL 1000 minuta 205 kn

    Roaming pakete minuta za poslovne korisnike možete aktivirati putem vašeg prodajnog predstavnika, pozivom Službi za poslovne korisnike na broj 095 1000 500 ili putem portala Moj Tele2.

    Vrijeme važenja paketa traje do kraja obračunskog razdoblja ili potrošnje minuta uključenih u paket, a paket se obnavlja svaki mjesec.

    Paketi minuta za međunarodne pozive mogu se koristiti u sljedećim zemljama: Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Češka Republika, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Francuska Gvajana, Gibraltar, Grčka, Gvadalupa, Mađarska, Island, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Malta, Martinik, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Reunion, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Velika Britanija

    Minute iz paketa možete koristiti isključivo kada se nalazite u međunarodnom roamingu u nekoj od zemalja iz gornjeg popisa za upućivanje poziva prema nekoj od zemalja iz popisa i Hrvatskoj, te za primanje poziva iz bilo koje zemlje dok se nalazite u međunarodnom roamingu u nekoj od zemalja iz popisa.
    Minute iz paketa ne možete koristiti za upućivanje poziva prema nekoj od zemalja koja nije navedena na popisu bez obzira nalazite li se u međunarodnom roamingu u zemlji koja je navedena u popisu zemalja ili ne. Također, minute iz paketa ne možete koristiti za primanje poziva ako se nalazite u međunarodnom roamingu u nekoj od zemalja koja nije navedena na popisu.


    Provjera stanja

    Stanje roaming paketa minuta za poslovne korisnike možete provjeriti u bilo kojem trenutku slanjem ključne riječi RMIN? na broj 13991.
  • Uvjeti korištenja

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X