Kontakt





 
Kontakt








Kako aktivirati uslugu

Roaming usluge

  • Usluga namijenjena poslovnim korisnicima
  • Pozivi i slanje SMS poruka kad ste u inozemstvu
  • Podatkovni promet kad ste u inozemstvu
Zahvaljujući roaming usluzi Tele2 korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti podatkovni promet iz inozemstva. Ukoliko uskoro putujete u inozemstvo savjetujemo vam da provjerite informacije o zemlji u koju putujete. 

Ukoliko putujete u zemlje Europske unije, Norvešku, Island ili Lihtenštajn svakako pogledajte koje novosti oko cijena u roamingu između zemalja članica EU/EEA donosi nova EU roaming regulacija. Sve o novoj "Roam Like At Home" regulaciji pročitajte na stranici EU roaming regulacija.

Ukoliko putujete u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjerite na kojim frekvencijama radi vaš mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obratite se Službi za korisnike.

Za provjeru cijena i pregled operatora koji su vam dostupni odaberite svoju destinaciju u izborniku. 

Cijene usluga u inozemstvu (cijene su informativnog karaktera te za njihovu točnost provjerite službeni cjenik).



LTE/4G roaming je omogućen kod sljedećih partnerskih mreža:

Država Operater
 Australija Telstra MobileNet
   Vodafone
 Austrija  A1
   T-mobile
 Bugarska  Vivacom
 Češka Republika  T-mobile
   O2
 Estonija  Tele2 Eesti AS
 Francuska  Bouygues Telecom
   Orange
 Italija  Vodafone
 Kazahstan  Tele2
 Latvija  Tele2
 Litva  UAB Tele2
 Norveška  Telenor
 Njemačka  O2
 Poljska  Orange
   P4
   Plus Gsm
 SAD  AT&T
   T-Mobile Denver
 Slovačka  Telefonica Slovakia, s.r.o
 Slovenija  Mobitel
   SI.Mobil
   Telemach Mobil
 Španjolska  Vodafone
 Švedska  Tele2 
 Švicarska  Sunrise
 Ujedinjeno Kraljevstvo  Vodafone
 Belgija Proximus 
 Cipar CytaMobile 
 Finska  DNA
  Elisa 

 
 
1. Je li moguće postaviti ograničenja potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

Da, prema propisima Europske unije koje primjenjujemo korisnici se zaštićuju od prevelikih računa za pristup internetu u roamingu na način da se svim korisnicima inicijalno postavlja limit potrošnje podatkovnog prometa na 350 kn. 

 
2. Je li moguće postaviti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa i za roaming izvan EU?

Da. Ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu odnosi se na sav podatkovni roaming promet, bez obzira na roaming zonu u kojoj se nalazite.

 
3. Što će se dogoditi kada dosegnem ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

Primit ćete SMS obavijest na 80% ograničenja podatkovnog prometa, i potom i na 100% dosegnutog limita. 
U SMS obavijesti su upute kako nastaviti surfati - slanjem ključne riječi ROAMSURF na besplatan broj 13882. 
Ukoliko ne pošaljete ključnu riječ za nastavak surfanja, pristup internetu u roamingu neće više biti moguć u tekućem mjesecu.

 
4. Što ako dosegnem limit, ali ne pošaljem ROAMSURF na 13882?

U tom slučaju nećete više moći koristiti podatkovne usluge u roamingu do kraja tekućeg mjeseca; dok će i dalje u tekućem mjesecu normalno raditi SMS i govorne usluge.

 
5. Mogu li nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa nastaviti surfati?

Da, ukoliko za nastavak surfanja pošaljete SMS sadržaja ROAMSURF na 13882 moći ćete neometano nastaviti surfati. 
Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

 
6. Što se događa s limitom nakon što pošaljem ROAMSURF na 13882?

ROAMSURF na 13882 resetira vaš limit. Primjerice, ako ste imali limit 100 kn, dosegnuli ste ga, i nakon toga poslali ROAMSURF na 13882, zabrana podatkovnog prometa se ukida, opet možete surfati, a limit se opet postavlja na 100 kn i kreće ispočetka.

 
7. Koliko puta u jednom mjesecu mogu poslati ROAMSURF na 13882?

Neograničeno puta možete resetirati ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu slanjem ključne riječi ROAMSURF na 13882.

 
8. Kolika je cijena pristupa internetu iz roaminga ako pošaljem ROAMSURF na 13882 i nastavim surfati i nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa?

Cijena pristupa internetu u roamingu ista je prije i poslije dosezanja limita, i ovisi o zoni u kojoj se nalazite.
Ako ste u roamingu unutar EU zone, cijena pristupa internetu je 0,46 kn/MB (kn/megabajtu).
Ako ste u roamingu unutar neke druge roaming zone, cijena pristupa internetu je 5,95 kn/100 kB (kn/sto kilobajta).

 
9. Mogu li promijeniti iznos na koji je ograničena potrošnja podatkovnog prometa u roamingu?

Svim Tele2 korisnicima automatski je postavljen limit od 350 kn kao najveća moguća potrošnja podatkovnog prometa u roamingu. 
Moguće je postaviti niže limite od 100 kn ili 200 kn, slanjem SMS poruke sadržaja ROAMLIMIT100 ili ROAMLIMIT200 na broj 13882.
Smanjenje limita bit će aktivno unutar nekoliko minuta.
Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

 
10. Mogu li povećati ili ukinuti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

Možete ukinuti limit, slanjem poruke ROAMMAXNE na broj 13882. 
 
Podsjećamo da korištenje podatkovnog prometa u inozemstvu može generirati značajno veće troškove na vašem mjesečnom računu.
Ponovno postavljanje limita na zadnji iznos limita koji ste postavili moguće je slanjem poruke ROAMMAX na 13882.
Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

 
11. Kako mogu provjeriti koliko mi je podatkovna potrošnja u roamingu?

Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja ROAMBALANS na broj 13882 dobit ćete obavijest koliko je još kn (kuna) podatkovne potrošnje preostalo dok ne dosegnete postavljeni limit.

 
12. Što ako imam aktiviran Osobni limit mjesečne potrošnje i ograničenje potrošnje podatkovnog prometa?

Ako imate aktiviranu uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje, vaša ukupna mjesečna potrošnja ne može prijeći iznos koji je postavljen kao Osobni limit, bez obzira na postavljeno ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu.

 
13. Je li moguće postaviti limit i za ostale usluge u roamingu, npr. SMS i govorne usluge u roamingu?

Ne. 

14. Naplaćuju li se pozivi iz EU zone prema Službi za korisnike?

Pozivi iz zemalja EU zone prema broju Službe za korisnike +385 95 1000 500 su besplatni. 
 
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X
Mreža i
pokrivenost X