SMS parking

  • Parkirališta u 50 gradova
  • Uslugom obuhvaćene i javne garaže
  • Jednostavan i siguran način plaćanja
  • Opis usluge

    Usluga SMS parkinga omogućava vam jednostavno plaćanje parkinga u više od 50 gradova u Hrvatskoj.  


    1. Napišite SMS koji sadržava registracijsku oznaku vozila za koje želite platiti parkiranje, bez razmaka, interpunkcije i hrvatskih znakova (npr. ZG095TS).
    2. Pošaljite SMS s registracijskom oznakom vozila na Tele2 parking broj odgovarajuće parkirne zone (700101 za 1. zonu Zagreb).
    3. Potvrda o plaćanju stići će u obliku povratne SMS poruke na vaš Tele2 mobilni telefon sa svim podacima o plaćenom parkiranju i vremenu isteka.


    Za ponovno plaćanje parkiranja za isto vozilo dovoljno je samo da s istog broja Tele2 mobilnog telefona pošaljete «*» kao sadržaj SMS poruke na parking broj i produljit ćete parkiranje za vozilo iste registarske oznake. Za provjeru parking statusa samo pošaljite «?» u sadržaju SMS poruke na parking broj odgovarajuće parkirne zone. Cijena slanja SMS poruke utvrđena je važećim Tele2 cjenikom, a cijena parkiranja utvrđena je od strane gradskih poglavarstava.


    Slanjem jedne SMS poruke na Tele2 parking broj možete platiti najviše 1 sat parkiranja, a produljenje parkiranja ovisi o vremenskom ograničenju parkiranja odgovarajuće parkirne zone.

  • Javne garaže
    Uslugom SMS parking možeš plaćati parkiranje u javnim garažama s oznakom Tele2 parking. Parkiranje se plaća slanjem SMS poruke na broj koji je naveden na uputama u garaži u kojoj je dostupno plaćanje parkiranja SMS porukom (npr. 708181 u garaži u Business Center International u Zagrebu).

    Kako platiti parkiranje u garaži SMS porukom?

    1. U SMS poruku upiši sedmeroznamenkasti broj koji označava serijski broj parkirne kartice koju si preuzeo s ulazne rampe pri ulasku u garažu.

    2. Potvrda o plaćanju stići će u obliku povratne SMS poruke na tvoj Tele2 mobitel, sa svim podacima o plaćenom parkiranju (vremenom trajanja parkiranja, cijenom parkiranja i vremenom dozvoljenim za izlazak), te će se teretiti tvoj račun u visini iznosa cijene parkiranja.

    3. Ukoliko nisi dobio povratnu SMS poruku kao potvrdu plaćanja parkiranja u roku od 2 minute, plaćanje SMS porukom nije uspjelo. U tom slučaju tvoj se račun neće teretiti, već će ti biti poslana SMS poruka s obavijesti o neuspjelom plaćanju, te ćeš plaćanje moći izvršiti gotovinom na naplatnom mjestu u garaži.

    4. Ukoliko iz garaže izađeš po isteku roka od 15 minuta, koji se računa od primitka SMS poruke s potvrdom o plaćenom prakiranju, primit ćeš SMS poruku s obavijesti o isteku vremena dozvoljenog za izlazak iz garaže. U tom slučaju nadoplatu treba izvršiti gotovinom na naplatnom mjestu u garaži. Nije moguće nadoplatiti parkiranje ponovnim slanjem serijskog broja kartice za koju je plaćanje SMS porukom već izvršeno.

    Cijena slanja SMS poruke utvrđena je važećim Tele2 cjenikom, a cijena parkiranja utvrđena je važećim cjenikom garaže. Dolazne poruke se ne naplaćuju. U cijene je uključen PDV.
  • Upute za plaćanje
    Postupak plaćanja parkinga SMS porukom:

    1. Napište SMS koji sadržava registracijsku oznaku vozila za koje želite platiti parkiranje, bez razmaka, interpunkcije i hrvatskih znakova (npr. ZG095TS).

    2. Pošaljite SMS s registracijskom oznakom vozila na Tele2 parking broj odgovarajuće parkirne zone (npr. 700101 za 1. zonu Zagreb).

    3. Potvrda o plaćanju stići će u obliku povratne SMS poruke na vaš Tele2 mobitel sa svim podacima o plaćenom parkiranju i vremenu isteka.

    Za ponovno plaćanje parkiranja za isto vozilo dovoljno je samo s istog broja Tele2 mobitela poslati «*» kao sadržaj SMS poruke na parking broj i produljit ćete parkiranje za vozilo iste registarske oznake. Za provjeru parking statusa samo pošaljite «?» u sadržaju SMS poruke na parking broj odgovarajuće parkirne zone. Cijena slanja SMS poruke utvrđena je važećim Tele2 cjenikom, a cijena parkiranja utvrđena je od strane gradskih poglavarstava.

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X