Tele2 CARNet

Postani korisnik Tele2 mobilnog interneta – odaberi svoju idealnu tarifu i uređaj te surfaj na najmodernijoj 4G mreži, s brzinama do 150 Mbit/s unutar cijele 4G mreže! Ako si CARNet korisnik, a želiš si nabaviti super tablet uređaj uz mobilni internet, onda si na pravim stranicama! 

Postani korisnik Tele2 mobilnog interneta – odaberi svoju idealnu tarifu i uređaj te surfaj na najmodernijoj 4G mreži, s brzinama do 150 Mbit/s unutar cijele 4G mreže!

Svim korisnicima koji se nalaze na području koje nije pokriveno 4G mrežom, osigurali smo najbolji 3G signal za 97 posto stanovništva te smo čak 98 posto autocesta pokrili 3G podatkovnom uslugom.

Ako si CARNet korisnik, a želiš si nabaviti super tablet uređaj uz mobilni internet, onda si na pravim stranicama! 
 
CARNet korisnici trebaju imati jedinstveni elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr (podatke za pristup, korisničko ime i lozinku) kako bi se mogli spajati na internet koristeći CARNet tarifu.
Postavljanje CARNet profila za spajanje
Tarife se aktiviraju bez minimalnog trajanja ugovora ili s ugovorom na 12 mjeseci ako ne uzimaš uređaj po povoljnijoj cijeni. Ukoliko uzimaš uređaj po povoljnijoj cijeni uz Opciju uređaj, onda potpisuješ pretplatnički ugovor u trajanju od 24 mjeseca. Stanje računa i potrošnju možeš provjeriti slanjem SMS poruke sadržaja MB? na broj 13880.

Ako si korisnik Tele2 CARNet tarifa, uživaj u
maskimalnim 4G brzinama do čak 150 Mbit/s!
 

Tele2 mobilni internet na pretplatu dostupan je i u našem Tele2 webshopu, a prije same kupovine provjeri kartu pokrivenosti mreže i brzine surfanja za svoju lokaciju.   
L - 4G do 150 Mbit/s
Mjesečna naknada 90 kn/mj
Podatkovni paket 10GB
SMS 0,29 kn/SMS
Obračunska jedinica 10 kB
M - 4G do 150 Mbit/s
Mjesečna naknada 40 kn/mj
Podatkovni paket 3GB
SMS 0,29 kn/SMS
Obračunska jedinica 10 kB

Naknada za pristup mreži u iznosu od 10 kn nije uključena u mjesečnu naknadu.

Uvjeti korištenja


Najčešća pitanja

1. Od kada su nove Tele2 CARNet tarife dostupne za aktivaciju?

Nove tarife dostupne su za aktivaciju od 23. listopada 2012.

2. Mogu li još uvijek aktivirati stare Tele2 tarife za mobilni internet?

Ne. Nakon 23. listopada 2012. za aktivaciju su dostupne samo nove tarife za mobilni internet.

3. Koji je cjenik novih Tele2 mobilni internet tarifa?
  • Tele2 CARNet M – mjesečna naknada 40 kn, 3GB prometa
  • Tele2 CARNet L – mjesečna naknada 90 kn, 10GB prometa 

4. Kolika je cijena dodatno prenesenih podataka u novim tarifama?

Dodatno preneseni podaci naplaćuju se 0,20 kn po MB.

 

5. Kolika je cijena SMS poruke u novim tarifama?

Cijena SMS poruke je 0,29 kn.

6. Koji APN koristim na novim Tele2 CARNet tarifama?

Ukoliko ste korisnik CARNet usluge, koristite APN carnet.tele2.hr.

7. Koja je obračunska jedinica u novim tarifama?

Obračunska jedinica u svim novim tarifama za mobilni internet je 10 kB.

8. Postoji li probni period uz nove Tele2 CARNet tarife?

Tele2 korisnik ima pravo na dva dana probnog perioda od dana kupnje Tele2 mobilnog interneta, te se kao prvi dan probnog perioda računa dan nakon kupnje. U slučaju raskida unutar probnog perioda, korisniku će biti naplaćen proporcionalno obračunat iznos mjesečne naknade i ostvareni promet, te radijska frekvencija i naknada za pristup mreži. Promet koji korisnik ostvari iznad proporcionalno obračunatog iznosa MB uključenih u mjesečnu naknadu biti će mu naplaćen prema važećem cjeniku.  

Probni period primjenjuje se samo uz kupnju podatkovnog modema (USB, WiFi).

9. Koliko je obvezno ugovorno vezivanje uz nove tarife za mobilni internet?

 

  • Ukoliko kupujete neki od podatkovnih uređaja (modema) za pristup internetu, možete odabrati ugovorno vezivanje od 12 ili 24 mjeseca. 
  • Ukoliko kupujete neki od tablet uređaja po povoljnijoj cijeni, ugovorno vezivanje je 24 mjeseca.
  • Ukoliko vam nije potreban uređaj za pristup internetu, ne trebate ugovornu obvezu. 

10. Što ako za vrijeme obaveznog trajanja pretplatničkog odnosa odlučim raskinuti ugovor?

U slučaju da korisnik jednostrano raskine ugovor prije isteka obveznog trajanja pojedinačnog pretplatničkog odnosa, korisnik je obvezan Tele2 jednokratno isplatiti mjesečne naknade za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario ako je plaćanje te naknade povoljnije za korisnika.

11. Hoću li dobiti SMS obavijest kad potrošim GB uključene u mjesečnu naknadu?

Da, poslat ćemo vam poruku o potrošnji kada ona dosegne 80% i/ili kada dosegne 100% potrošnje paketa. Uz poruke, okvirnu potrošnju možete pratiti kroz aplikaciju za spajanje, slanjem SMS poruke MB? na broj 13880 ili uz pomoć nekog od dodatnih programa za mjerenje količine prenesenih podataka (primjerice, DUmeter)

NAPOMENA: Sistemske SMS obavijesti o potrošnji te informacije o potrošnji iz nekog dodatnog programa isključivo su informativnog karaktera i ne mogu biti osnova za obračun korištenja usluge.

12. Mogu li Tele2 mobilni internet koristiti u inozemstvu?

Ne, na žalost, trenutno ne možete koristiti Tele2 mobilni internet u inozemstvu. O svim novostima u vezi s podatkovnim tarifama u roamingu bit ćete pravovremeno informirani na Tele2 web stranicama.

13. Koliko je točna obavijest o potrošnji koju sam dobio putem SMS obavijesti?

SMS obavijest je isključivo informativnog karaktera, a sve detalje o spajanjima, trajanju sesija te cijeni možete vidjeti na specifikaciji uz mjesečni račun. 

14. Što je to Opcija Uređaj?

Opcija Uređaj je usluga koja omogućava Tele2 pretplatnicima kupnju mobilnog uređaja po povoljnijim uvjetima, "na rate", i to preko Tele2 računa. 

Mobilni uređaj (tablet) "na rate" plaća se preko ugovaranja dodatne mjesečne naknade za opciju Uređaj, koja se naplaćuje povrh tarifne naknade na Tele2 računu. Opciju Uređaj moguće je ugovoriti isključivo na 24 mjeseca.

 

 

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X