i

Odaberi želiš li novi broj ili prijenos broja

U padajućem izborniku odaberi želiš li postati novi Tele2 korisnik ili prenijeti svoj broj iz druge mreže u Tele2.

Junior Exclusive dječji pametni sat - Pink

{{model.MainProduct.Title}} {{item.Title}}

Sažetak

SIM kartica

{{model.SimOnly.Title}}

Bundle Uređaj

{{model.MainProduct.Title}}

{{model.MainProduct.PrepaidDiscount + model.MainProduct.PrepaidPrice}} {{model.MainProduct.PrepaidPrice}} kn {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + fn.getInstallmentSum()}} {{fn.getInstallmentSum()}} knmj
  {{model.MainProduct.Title}} {{installment.InstallmentValue}} knmj
{{item.Title}} {{installment.InstallmentValue}} knmj
Odaberi tarifu

{{selectedTariff.Title}} Odaberi tarifu

{{selectedTariff.Fee}} knmj

{{item.Title}}

Trenutna tariffa

Odaberi paket

{{selectedDataPackage.Title}} Odaberi tarifu

{{selectedDataPackage.Fee}} knmj

{{item.Title}}

Trenutni paket
Odaberi ugovornu obvezu

{{selectedBindPeriod.DisplayValue}}

{{item.DisplayValue}}

Odaberi opciju uređaj

{{selectedInstallmentType.DisplayValue}}

{{item.DisplayValue}}

{{model.Screencare.Title}}

{{selectedScreencare ? 'Odabrano' : 'Odaberi'}}

{{model.Screencare.Fee}} knmj
  {{model.Screencare.InfoText}}
Mjesečno plaćaš: {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + model.PriceSummary.MonthlyFee}} {{model.PriceSummary.MonthlyFee}} knmj
{{model.MainProduct.Installments ? 'Odmah plaćaš:' : 'Cijena uređaja'}} {{model.PriceSummary.UpfrontFeeDiscount + model.PriceSummary.UpfrontFee}} {{model.PriceSummary.UpfrontFee}} kn
Webshop ušteda: {{model.PosPriceSummary.SavingsValue}} kn
Cijena na prodajnim mjestima
  Opcija uređaj: {{model.PriceSummary.InstallmentDiscountValue + model.PosPriceSummary.InstallmentValue}} {{model.PosPriceSummary.InstallmentValue}} knmj
  Odmah plaćaš: {{model.PriceSummary.UpfrontFeeDiscount + model.PosPriceSummary.UpfrontFee}} {{model.PosPriceSummary.UpfrontFee}} kn

Uređaj je toliko tražen da ga ima još samo u Tele2 shopu, zato odaberi opciju Kupi i pokupi.

Kupi i pokupi

{{group.Title}}

{{group.Products[0].Title}}

{{group.Products[0].Title}}

Odmah plaćaš: {{group.Products[0].SelectedInstallment.UpfrontFee}} kn
Mjesečno plaćaš: {{group.Products[0].SelectedInstallment.InstallmentValue}} knmj

Dostupno samo uz opciju Kupi i Pokupi

Trenutno nije dostupno

Dodaj
{{item.Title}}

{{item.Title}}

{{item.SelectedInstallment.UpfrontFee + item.SelectedInstallment.UpfrontFeeDiscountsTotal}} kn + {{item.SelectedInstallment.InstallmentValue + item.SelectedInstallment.InstallmentDiscountsTotal}} knmj
{{item.SelectedInstallment.UpfrontFee}} kn + {{item.SelectedInstallment.InstallmentValue}} knmj

Dostupno samo uz opciju Kupi i Pokupi

Trenutno nije dostupno

Dodaj

Besplatna
dostava

Sigurno
plaćanje

Kupi
i pokupi

Greška!

Zatvori

Kupuj iz fotelje, s kauča ili klupe u parku, ako je lijep dan, jer sve Tele2 proizvode možeš kupiti online bilo kad. Dostava proizvoda je besplatna, plaćanje sigurno, a isporuka je u roku od 3 do 5 radnih dana.

Ukoliko kupuješ Start paket na bonove prvo u izborniku na vrhu stranice odaberi želiš li novi Tele2 broj na bonove ili želiš prenijeti svoj postojeći broj iz druge mreže. 

Ukoliko kupuješ uređaj na bonove uz njega ćeš dobiti SIM karticu s Tele2 brojem.

Napomena: Na SIM kartici koju ćeš dobiti u Start paketu na bonove dobit ćeš Osnovnu tarifu koju lako možeš promijeniti tako da SMS poruku s odgovarajućom ključnom riječi za tarifu koju želiš pošalješ na broj 13888.

Kako saznati ključnu riječ?
Kod tarifa na bonove prvo odaberi podatkovni paket i pojavit će ti se prikaz za odabir jedinica min/SMS. U njemu odaberi paket jedinica koliko ti treba (min/SMS) i sustav će ti prikazati specifikaciju za tvoju slagalicu: uključene GB, uključene jedinice min/SMS, mjesečnu naknadu te ključnu riječ koju trebaš poslati putem SMS poruke na broj 13888 za aktivaciju tarife na bonove.

1. Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom:

Za sve narudžbe.

Podržane kreditne kartice:
- Visa (osim Visa Electron kartice jer ne podržava 3D secure protokol)
- MasterCard
- American Express 
- Diners


Podržane debitne kartice:
- Visa (koja podržava 3D secure protokol)
- Maestro

Molimo vas da provjerite imate li dovoljno sredstava na računu te je li online plaćanje podržano od strane izdavatelja (banke) vaše kreditne ili debitne kartice.




2. Plaćanje pouzećem

Za narudžbe s opcijom uređaj 75kn i niže.
Vrijedi i za narudžbe s opcijom uređaj 0 kn.


__________________________________________

Status dostave u svakom trenutku možeš provjeriti i putem naše web stranice na linku Status narudžbe  ili preko web stranice dostavne službe Overseas Express na linku Track and Trace.

Stigla je nova opcija online naručivanja “Kupi i pokupi”. Naruči uređaj u web shopu i pokupi na unaprijed odabranom prodajnom mjestu.

Klikni i preuzmi u pet koraka:
1. Odaberi uređaj koji želiš kupiti preko web shopa
2. Ispuni tražene podatke
3. Odaberi mjesto preuzimanja
4. Unesi podatke o kreditnoj/debitnoj kartici kako bi se rezervirala sredstva
5. Preuzmi narudžbu na odabranom Tele2 prodajnom mjestu

Nakon što preuzmeš uređaj na odabranom prodajnom mjestu naplatit ćemo novčana sredstva s tvoje kreditne/debitne kartice.

Predomišljaš se oko odabranog uređaja ili ga želiš zamijeniti? Može! Samo napravi novu narudžbu i otkaži staru. Dodatno, ako u roku od 5 dana ne odeš po rezervirani uređaj – narudžba, naplata i rezervacija se otkazuju.

Napomena: Mogućnost odabira opcije Kupi i pokupi ovisi o količini uređaja u skladištu na našim prodajnim mjestima. Ako nemamo dovoljnu količinu uređaja na skladištu na našim prodajnim mjestima, odabir opcije Kupi i pokupi neće biti moguć za odabrani uređaj.

Prenosiš broj iz druge mreže 
Overseas Express dostavna služba će na odabranu adresu dostave prvo dostaviti dokumentaciju za potpis i Tele2 SIM karticu. Nakon uspješno završenog procesa prijenosa broja moći ćeš otići na odabrano prodajno mjesto i preuzeti odabrani uređaj.

Prelaziš s bonova na pretplatu
Svoj odabrani uređaj i novu SIM karticu pokupi na odabranom prodajnom mjestu. Nova kartica će biti aktivirana unutar 24 sata.

Kupovina u Tele2 webshopu je potpuno sigurna. Svi tvoji osobni i financijski podaci zaštićeni su sigurnosnim protokolom s 256-bitnom šifrom (SSL) kakvu koriste banke, kartične kuće i svjetske vlade. Tijekom autorizacije kreditne kartice koristimo 3D provjere "Verified by Visa" i "MasterCard SecureCode" kako bi se onemogućio neovlašteni pristup podacima. Podaci se putem payment gatewaya prosljeđuju poslovnoj banci na autorizaciju, a prijenos osjetljivih podataka je zaštićen enkripcijom.

Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu na stranici Start paketa na bonove u izborniku na vrhu stranice odaberi opciju "Prijenos broja", te slijedi 3 jednostavna online koraka. Nakon što upišeš svoje podatke i završiš s kupovinom na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:

1.  Na tvoju adresu prvo stiže Tele2 SIM kartica i HAKOM obrazac za prijenos broja.

2. Potpisani HAKOM obrazac vraćaš dostavljaču, čime započinje postupak prijenosa broja koji traje 3 radna dana. Napomena: SIM karticu nemoj koristiti dok prijenos broja ne bude završen!

3. U roku od 3 radna dana primit ćeš SMS i e-mail obavijest o uspješnom prijenosu broja. Nakon što primiš ovu poruku možeš početi koristiti Tele2 SIM karticu.

Nova Tele2 pretplata Prelazak na Tele2 pretplatu Prijenos broja u Tele2 Novi Tele2 broj na bonove Produljenje/dodavanje ugovorne obveze

{{error}}

Za nastavak kupovine upiši svoj OIB.

Upiši svoj Tele2 broj na bonove i OIB. Na tvoj broj dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kod za provjeru...

Upiši broj koji želiš prenijeti u Tele2. Na tvoj broj dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kod za provjeru...

Upiši svoj Tele2 pretplatnički broj.

Upišite svoj Tele2 pretplatnički broj.

Za nastavak procesa produljenja molimo unesite: pretplatnički broj, šifru korisnika i OIB vlasnika računa.

Za nekoliko trenutaka dobiti ćeš SMS poruku koja sadrži šesteroznamenkasti kôd. Molimo unesi kôd u polje u nastavku.

Koji je moj OIB?
Tvoj OIB nam je potreban zbog sklapanja pretplatničkog odnosa.
Ukoliko narudžba nije realizirana, tvoj OIB neće biti obrađen.

Provjera tvojih podataka je u tijeku... Provjera Vaših podataka je u tijeku... Provjera šigurnosnog kôda je u tijeku...