Ponuda za nove korisnike koji žele ugovoriti novu pretplatu.

Ponuda za postojeće korisnike bonova koji žele prijeći na pretplatu.

Ponuda za korisnike drugih mreža koji žele prenijeti broj i postati Tele2 pretplatnici.
Detalji o prijenosu broja i sadašnjem operateru unose se u zadnjem koraku kupovine.

Ponuda za postojeće korisnike koji žele produljiti pretplatu ili dodati ugovornu obvezu na svoju pretplatu. Upiši svoj broj mobitela i provjeri imaš li dodatne pogodnosti za produljenje pretplate.

Sigurno
plaćanje
Besplatna dostava
u roku od 2-3 dana
Najpovoljnije
cijene

Start paket - pretplata

Opis uređaja

Karakteristike

GSM frekvencija MHz
UMTS frekvencija MHz
Dimenzije 0x0x0 mm
Težina 0 g
Kućište -
Glavni zaslon -, - px, -
Pomoćni zaslon Ne
OS -
GPS Ne
Video player Ne
FM radio Ne
MP3 player Ne
Imenik
Interna memorija
Memorijska kartica -
GPRS Ne
EDGE Ne
3G Ne
HSDPA Ne
HSUPA Ne
DLNA Ne
NFC Ne
4G Ne
WiFi Ne
USB Ne
Bluetooth Ne
Wi-Fi hotspot Ne
Foto aparat Ne
Baterija , mAh
Max. trajanje razgovora do
Max. vrijeme čekanja do
Sadržaj pakiranja
Ostalo
  • Kako kupiti?

    Kupuj iz fotelje, s kauča ili klupe u parku, ako je lijep dan, jer sve Tele2 proizvode možeš kupiti online bilo kad. Dostava proizvoda je besplatna, plaćanje sigurno, a isporuka je u roku od 3 do 5 radnih dana. Jedino što se od tebe traži je da osobno preuzmeš kupljeni paket. Pa krenimo…

    Prvo u izborniku na vrhu stranice odaberi što želiš: ugovoriti novu pretplatu, produljiti postojeću (ili dodati ugovornu obvezu na svoju pretplatu), prijeći s bonova na pretplatu ili prenijeti broj iz druge mreže. Zatim složi svoju savršenu kombinaciju:
    • odaberi tarifu,
    • dodaj podatkovni paket,
    • odaberi želiš li pretplatu bez ugovorne obveze ili s ugovornom obvezom na 12 ili 24 mjeseca
    • odluči želiš li punu cijenu telefona platiti odjednom (bez Opcije uređaj) ili ti više odgovara dio cijene platiti odmah, a ostatak iznosa na rate putem Opcije uređaj (na 12 ili 24 rate)

    U sažetku s desne strane pogledaj kalkulaciju za svoju kombinaciju i ako ti sve odgovara, potvrdi odabir te dovrši svoju kupovinu. Nakon što završiš s kupovinom u web shopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi i link za praćenje pošiljke.

  • Što je opcija uređaj?

    Opcija uređaj je usluga koja ti omogućava kupovinu uređaja "na rate" preko tvog računa za Tele2 telekomunikacijske usluge i iskazuje se kao mjesečna naknada za Opciju uređaj na Tele2 računu. Primjerice, ako imaš tarifu RASPALI sa ŠEST GB i Opciju uređaj 25 kn, iskazani iznos mjesečnih naknada na računu bit će 160 kn za tarifu RASPALI sa ŠEST GB i 25 kn za Opciju uređaj.

    Na koliko mjeseci se može uzeti Opcija uređaj?
    Uz tarifu bez ugovorne obveze Opciju uređaj možeš uzeti na 12 ili 24 mjeseca.
    Uz tarifu s ugovornom obvezom na 12 mjeseci Opciju uređaj možeš uzeti na 12 mjeseci.
    Uz tarifu s ugovornom obvezom na 24 mjeseca Opciju uređaj možeš uzeti na 12 ili 24 mjeseca.
    Ako odabereš kombinaciju bez Opcije uređaj tada punu cijenu uređaja plaćaš odjednom ne ovisno o tome jeli riječ o tarifi sa ili bez ugovorne obveze. 
    Cijena uređaja bit će ti povoljnija ako odabereš tarifu s ugovornom obvezom.

    Uz koje tarife i koje telefone se može uzeti Opciju uređaj?
    Opciju uređaj možeš uzeti uz bilo koju tarifu i uz bilo koji telefon iz naše ponude. Svakom uređaju u ponudi dodijeljena je jedna Opcija uređaj ovisno o broju mjeseci otplate, mjesečnoj naknadi tarife i tome uzimaš li ugovornu obvezu ili ne. Iznosi mjesečne naknade za Opciju uređaj definirani su Cjenikom Tele2 usluga, a mjesečna naknada za Opciju uređaj u mjesecu aktivacije obračunava se razmjerno broju dana korištenja u tom mjesecu.

    Što u slučaju raskida ugovora?
    Ako želiš prestati koristiti Opciju uređaj, to možeš učiniti ali u tom slučaju imaš obvezu podmiriti sve preostale rate tj. Opcije uređaj jednokratno.

  • Načini plaćanja i dostava

    Proizvode kupljene u web shopu možeš platiti gotovinom prilikom pouzeća, jednokratno kreditnim karticama (Diners, VISA, Mastercard i American Express), te Maestro i Visa debitnim karticama.
    Dostava proizvoda je besplatna, a isporuka je u roku od 3 do 5 radnih dana.
    Status dostave u svakom trenutku možeš provjeriti i putem naše web stranice na linku Status narudžbe  ili preko web stranice dostavne službe Overseas Express na linku Track and Trace

  • Sigurnost plaćanja

    Kupovina u Tele2 webshopu je potpuno sigurna. Svi tvoji osobni i financijski podaci zaštićeni su sigurnosnim protokolom s 256-bitnom šifrom (SSL) kakvu koriste banke, kartične kuće i svjetske vlade. Tijekom autorizacije kreditne kartice koristimo 3D provjere "Verified by Visa" i "MasterCard SecureCode" kako bi se onemogućio neovlašteni pristup podacima. Podaci se putem payment gatewaya prosljeđuju poslovnoj banci na autorizaciju, a prijenos osjetljivih podataka je zaštićen enkripcijom.

  • Kako prenijeti broj?

    Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice odaberi opciju „Prijenos broja“, te slijedi 3 jednostavna online koraka. Nakon što složiš svoju idealnu kombinaciju i završiš s kupovinom u web shopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

    Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:

    1. Na tvoju adresu prvo stiže Tele2 SIM kartica, HAKOM obrazac za prijenos broja i Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa na potpis.
    NAPOMENA: Ukoliko je uz prijenos broja u web shopu kupljen i uređaj on će biti dostavljen nakon što prijenos broja bude završen.

    2. Potpisani HAKOM obrazac i Zahtjev vraćaš dostavljaču, čime započinje postupak prijenosa broja koji traje 3 radna dana. Napomena: SIM karticu nemoj koristiti dok prijenos broja ne bude završen.

    3. U roku od 3 radna primit ćeš SMS i e-mail obavijest o uspješnom prijenosu broja. Nakon što primiš ovu poruku možeš početi koristiti Tele2 SIM karticu.

    4. Nakon što je broj uspješno prenesen, ukoliko si u web shopu uz prijenos broja kupio/la uređaj, na tvoj e-mail stiže nova obavijesti i link za praćenje pošiljke, tj. uređaja koji će biti dostavljen na tvoju adresu.
    NAPOMENA: Ukoliko si u web shopu odabrao/la tarifu s ugovornom obvezom, uz uređaj će ti stići i Zahtjev za dodavanje ugovorne obveze na potpis.

  • Kako produljiti pretplatu?

    Ukoliko si postojeći pretplatnik koji želi produljiti svoju pretplatu ili dodati ugovornu obvezu na postojeću pretplatu sve što trebaš učiniti je odabrati Produljenje pretplate u izborniku na vrhu stranice, te upisati svoj broj telefona. Kao postojeći korisnik imaš pravo na poseban popust prilikom kupovine uređaja, pa će cijene uređaja u nastavku kupovine biti iskazane s uključenim popustom za postojeće korisnike.

  • Kako raskinuti ugovor?

    Raskid pretplatničkog ugovora možete zatražiti:

    - slanjem obavijesti o raskidu na adresu:
    Tele2 d.o.o.
    Ulica grada Vukovara 269D
    10000 Zagreb,
    n/r Webshop Prodaja
    - potpisivanjem zahtjeva za raskid Ugovora na ovlaštenom prodajnom mjestu,
    - faksom na broj 095 1000 445 za Privatne korisnike, te za Poslovne korisnike 095 1000 448,
    - web formom na stranici Podrške za korisnike
    - elektroničkim putem na adresu prigovori_web_hr@tele2.com.

    Pri tome ste dužni priložiti sljedeću dokumentaciju: pisani zahtjev za raskid i odgovarajuću identifikacijsku dokumentaciju (preslika obje strane osobne iskaznice).

     

Produljenje/dodavanje ugovorne obveze

 

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X