Sukladno odlukama Vlade RH o privremenoj obustavi rada trgovina, a u svrhu prevencije širenja koronavirusa i zaštite zdravlja svih nas, obavještavamo vas da su privremeno zatvorena sva Tele2 prodajna mjesta.

Putem našeg webshopa i Moj Tele2 portala, možete naručiti sve što vam treba i riješiti gotovo sve potrebe za mobilnim uslugama, bez napuštanja sigurnosti vašeg doma. Ukoliko preferirate telefonski razgovor, kontaktirajte nas na broj 0800 3 095 gdje možete:

• Prenijeti broj na Tele2
• Ugovoriti pokućni uz BEZBROJ GB sa routerom ili bez njega
• Ugovoriti novi broj na pretplati
• Dodati novi broj na vaš postojeći korisnički račun
• Prijeći s bonova na pretplatu
• Kupiti novi mobini uređaj
• Kupiti tablet, igraću konzolu ili drugi uređaj
• Produljiti ugovornu obvezu

Možete kontaktirati i našu Službu za korisnike:
095 1000 444 (Služba za privatne korisnike)
095 1000 500 (Služba za poslovne korisnike)

Ukoliko imate dodatna pitanja, koristite naše digitalne kanale, poput webchata ili Facebook Messengera.

Pronađite kanal komunikacije koji vam je najjednostavniji i najprirodniji, a naši djelatnici strpljivo čekaju vaš kontakt.