U trenutku kada je bliski kontakt opasnost od koje strepimo, želimo vam pomoći da vam svakodnevni život, navike i potreba za socijalizacijom budu što manje ugroženi. Jedna od najvažnijih stvari za sve nas je da ostanemo u kontaktu i pomognemo jedni drugima.
Na ovim stranicama provjerite koje smo sve pogodnosti pripremili za sve vas.
Plaćanje računa, nadoplata računa bonom, promjena tarife, kupovina nekog dodatnog paketa ili jednostavno praćenje potrošnje ne iziskuju izlazak iz vašeg doma jer sve možete jednostavno i sigurno obaviti putem naših online kanala.
Naša želja je ostati s vama u kontaktu i pomoći vam da ovaj period smanjene mobilnosti, nesigurnosti i neizvjesnosti, barem što se naših proizvoda i usluga tiče, za vas prođe što bezbolnije.
Pronađite informacije o prodajnim mjestima, a u dijelu „Kontaktirajte nas digitalno“ pronađite kanal komunikacije koji vam je najjednostavniji i najprirodniji. Naši djelatnici strpljivo čekaju vaš kontakt.
Vlada RH prihvatila je zaključak o mjerama za pokretanje gospodarskih i drugih djelatnosti i aktivnosti u uvjetima proglašene epidemije koronavirusa, kojim se propisuje postupno popuštanje uvedenih mjera.
Druga faza koja stupa na snagu
od ponedjeljka 11.5.2020. podrazumijeva
rad svih poslovnih subjekata koji obavljaju djelatnost trgovine i onih koje posluju unutar trgovačkih centara.
Tako vas s veseljem obavještavamo da od 11. svibnja s radom počinju i Tele2 prodajna mjesta koja se nalaze u shopping centrima.
Popis trenutno otvorenih prodajnih mjesta provjerite ovdje.
U potpunosti poštujemo mjere zaštite koje je naložio Stožer civilne zaštite pa smo tako za naše korisnike i zaposlenike na Tele2 prodajnim mjestima osigurali sljedeće:
- plexiglas pregrade na svim pultevima,
- stalke za dezinfekciju s dezinfekcijskim sredstvima,
- oznake na podovima kojima se preporuča držanje odstojanja od 2m u poslovnici,
- maske, rukavice i vizire za zaposlenike za vrijeme rada u dućanu,
- redovitu dezinfekciju svih mobitela i ostalih uređaja koji su izloženi u dućanu.
Molimo da se i dalje pridržavate uputa Stožera civilne zaštite i čuvate sebe i vaše najmilije.
Zdravlje i zdravstvena sigurnost svih naših korisnika nam je na prvom mjestu. Kako ne biste napuštali sigurnost vlastitog doma, predlažemo vam da račune plaćate korištenjem internet i mobilnog bankarstva vaše banke, skeniranjem bar koda ili unošenjem podataka za plaćanje s vašeg Tele2 računa.
Za dodatnu sigurnost predlažemo vam aktivaciju elektronskog računa putem
Moj Tele2 portala, stranica Računi. Na ovaj način poštar vam više neće dostavljati Tele2 mjesečne račune na kućnu adresu, nego ćete svaki mjesec primiti e-mail s linkom na Moj Tele2 portal gdje ćete imati mogućnost pregleda i preuzimanja računa.
Korištenjem
Moj Tele2 web portala ili
Android/
iOS aplikacije račune možete još jednostavnije plaćati skeniranjem bar koda putem vaše m-banking aplikacije. Na istom mjestu možete pronaći linkove za stranice svoje banke, ako imate samo Internet bankarstvo.
NA TELE2 WEB STRANICI
Na
"Kupi bon" unesite vaš Tele2 broj ili broj osobe kojoj želite nadoplatiti račun, odaberite željeni iznos i bonus (kune ili megabajte ili donaciju) te platite kreditnom karticom Diners, MasterCard, Visa (osim Visa Electron) ili debitnom karticom Maestro ili Visa. Nadoplata je moguća i za one koji nisu Tele2 korisnici odnosno za sve koji posjeduju bankovnu karticu.
Na KORISNIČKOM
PORTALU MOJ TELE2
- Nadoplata kreditnom ili debitnom karticom: unesite vaš Tele2 broj ili broj osobe kojoj želite nadoplatiti račun, odaberite željeni iznos i bonus (kune ili megabajte ili donaciju) te platite kreditnom karticom Diners, MasterCard, Visa (osim Visa Electron) ili debitnom karticom Maestro ili Visa.
- Nadoplata putem Tele2 računa za koju nije potrebna bankovna kartica
Ako ste Tele2 korisnik bonova unesite Tele2 broj osobe kojoj želite nadoplatiti račun s 25 kuna. Iznos na vašem Tele2 računu se umanjuje za 25 kuna i 2 kune naknade za transakciju.
Ako ste Tele2 pretplatnik unesite Tele2 broj osobe kojoj želite nadoplatiti račun i odaberite iznos od 25 ili 50 kuna. Odabrani iznos će biti iskazan na vašem sljedećem mjesečnom računu.
PUTEM SMS PORUKE
Nadoplatite račun drugom Tele2 korisniku sa vašeg Tele2 računa slanjem SMS-a sadržaja IZNOSrazmakTELE2BROJ na broj 13808, npr. 50 09xxxxxxxx.
BANKOMATI, M-BANKARSTVO, E-BANKARSTVO
Svim korisnicima bankovnih kartica nadoplata Tele2 računa je moguća na bankomatima ili iz sigurnosti doma uz korištenje m-bankarstva ili e-bankarstva.
Upute za registraciju na Moj Tele2 portal:
1) Na početnoj stranici moj.tele2.hr kliknite na link Registracija

2) Upišite svoj e-mail i lozinku koju želite koristiti za pristup u Moj Tele2

3) Na vašu e-mail adresu stići će link za potvrdu registracije. Klikom na link za potvrdu registracije, moći ćete se prijaviti na Moj Tele2.

4) Nakon što se prijavite na Moj Tele2 sa svojim e-mailom i lozinkom imat ćete mogućnost dodavanja svih svojih Tele2 brojeva na vaš Moj Tele2 profil.

Na vaš profil možete dodati bilo koji svoj Tele2 broj neovisno o tome koristite li glasovnu ili internet tarifu te jeste li pretplatnik ili korisnik bonova.
Na Moj Tele2 portalu/aplikaciji imate uvid u sve bitne informacije o svojim Tele2 brojevima kao i mogućnost administriranja.
KORISNICI BONOVA
- Pregled trenutnog stanja na računu
- Pregled trenutne potrošnje
- Aktivacija dodatnih paketa
- PIN/PUK brojevi,
- Slanje web SMS-a (samo web)
- Pregled trenutne tarife i aktiviranih paketa
- Mogućnost promjene tarife
- Kupovina bona:
- kupnja karticom
- nadoplata SMS sponzorom
- nadoplata već kupljenim bonom (samo web)
- Sweet Giga (dijeljenje MB)
- Spasilica (samo web)
- Chat podrška
PRETPLATNICI
- Pregled trenutne potrošnje
- Pregled računa i ukupnog iznosa za plaćanje
- Plaćanje Internet bankarstvom
- Podaci za plaćanje
- Aktivacija usluge e-računa
- Pregled detaljnog ispisa poziva
- Aktivacija dodatnih paketa
- PIN/PUK brojevi
- Slanje web SMS-a (samo web)
- Mogućnost promjene tarife i obveznog podatkovnog paketa
- Kupi bon:
- kupnja karticom
- nadoplata SMS sponzorom
- nadoplata već kupljenim bonom (samo web)
- Analiza potrošnje
- Chat podrška
Za dodavanje broja za mobilni internet potrebno je biti spojen na Internet putem tog broja.
Za dodavanje poslovnih brojeva, potrebno je da ovlaštena osoba tvrtke treba zatražiti registraciju putem svog prodajnog predstavnika ili na prodajnom mjestu.
Ako trebate uređaj poslati na servis, možete nazvati našu Službu za korisnike:
- 095 1000 444 (Služba za privatne korisnike)
- 095 1000 500 (Služba za poslovne korisnike
Ovlašteni servis poslat će dostavnu službu na vašu kućnu adresu kako bi vaš uređaj sigurno stigao u ovlašteni servis.
Dostavna služba Oversesas express poduzima sve preporučene mjere zaštite od koronavirusa (COVID-19):
- Dezinfekcija dostavnih vozila
- Dezinfekcija svih paketa
- Nošenje rukavica dostavljača
- Dodatna dezinfekcija dostavljača
Budući da smo otvorili prodajna mjesta, uređaj možete donijeti na servis i na jednom od otvorenih prodajnih mjesta.
Provjerite otvorena prodajna mjesta ovdje.
Nacionalni CERT izvijestio je da su počele phishing kampanje koje pokušavaju iskoristiti epidemiju koronavirusa da se lažno predstave kroz e-mail poruke i uvjere korisnika da pokrene maliciozni kod na svom računalu.
Napadači se predstavljaju kao svjetska zdravstvena organizacija (WHO), a mail koji možete dobiti će izgledati kao da je poslan sa e-mail adrese
WHO@<domena primatelja>.com (npr. WHO@tele2.com, WHO@gmail.com, i sl.).
Najčešće teme koje se koriste u ovakvim vrstama poruka su npr. upozorenje iz zdravstvenih centara, informacije o širenju virusa, savjeti stručnjaka za zaštitu od zaraze, analiza o utjecaju virusa, ponude za ulaganja u lijekove te proizvode za zaštitu, važne izjave o virusu i slično.
Phishing mail sadrži zlonamjernu datoteku COVID-19.img, tzv. downloader koji potom instalira trojanskog konja, a kojemu je cilj preuzeti podatke sa računala i poslati napadaču.
Ovim putem vas molimo da ne nasjedate na lažne poruke te ne pokrećete sumnjive datoteke poslane od strane nepoznatih pošiljatelja koji iskorištavaju novonastalu epidemiju kako bi se domogli povjerljivih informacija.
Pozivamo vas na dodatan oprez i molimo vas ako primijetite bilo kakve zlonamjerne aktivnosti vezane uz COVID-19, prijavite ih nadležnim službama.
Više informacija potražite na
službenim stranicama Nacionalnog CERT-a.
LAŽNE INFORMACIJE PUTEM APLIKACIJA WHATSAPP I VIBER
U posljednje vrijeme kruže lažne poruke putem kojih se nepoznati pošiljatelji predstavljaju kao MUP, Banka ili netko treći.
Takvim porukama od građana se traži da putem mobilnih aplikacija za razmjenu poruka, kao što su WhatsApp i Viber da povratno dostave osobne podatke kao što su:
- Ime i prezime,
- Adresu stanovanja,
- OIB ili JMBG i
- Kopiju osobne iskaznice
- Financijski podaci
Upozoravamo vas da ne nasjedate na lažne poruke te da ne dostavljate osobne podatke nikome jer postoji opasnost da će biti zloupotrijebljeni.
Svaki pokušaj neovlaštenog prikupljanja osobnih podataka potrebno je obavijestiti Policiju i/ili državno odvjetništvo.
LAŽNE INFORMACIJE PUTEM SMS PORUKA
Dodatno, pokušaji krađe osobnih podataka, infiltriranja računala s virusima, odnosno zlonamjernim programima, te oglasi s proizvodima i uslugama koje plasiraju lažne informacije su samo neke od prijevara koje se distribuiraju, na primjer SMS-om koji sadrži maliciozni URL na phishing stranice.
Nerijetko građani putem mobilnih aplikacija za razmjenu poruka, fotografija i videozapisa na pametnim telefonima zaprimaju obavijesti putem kojih se traži da, zbog izrade evidencije o prekršiteljima mjera samoizolacije, povratno dostave osobne podatke, ime i prezime, adresu stanovanja, OIB ili JMBG i kopiju osobne iskaznice.
Molimo vas da svaki pokušaj neovlaštenog prikupljanja vaših osobnih podataka prijavite policiji i da ne dostavljate osobne podatke nikome jer postoji opasnost da će biti zloupotrijebljeni.
Osim prijevara putem aplikacija, policija je zaprimila nekoliko dojava o uočavanju sumnjivih osoba koje dolaze građanima na vrata stana predstavljajući se kao djelatnici civilne zaštite te je upozorila građane da pripaze koga puštaju u svoj dom.
Kako bi se zaštitili, savjetujemo vam:
- Ne ustupajte osobne podatke! Prikupljanje istih je protuzakonito i cilj mu je zlouporaba!
- Posjećujte provjerene stranice na Internetu i ne nasjedajte na lažna obećanja!
- Pripazite koga puštate u svoj dom!
- U slučaju nenajavljenih posjeta, ne otvarajte vrata dok ne provjerite tko je posjetitelj i što želi!
- Ako je nepozvana osoba uporna u nakani ulaženja u vaš dom, o tome žurno obavijestite Policiju na broj 192 ili susjede!
- Dojavite službi 192 sva opažanja o sumnjivim i nepoznatim osobama!
- Pomozite svojim starijim susjedima, pripazite ih!
ZOOM APLIKACIJA -KAKO JE KORISTITI NA SIGURNIJI NAČIN
Za online komunikaciju često koristimo različite alate, kao na primjer MS Teams, Skype, Webex. U posljednje vrijeme je dosta popularna i Zoom aplikacija.
Utvrđeno je da u Zoom aplikaciji postoje mnoge kritične sigurnosne ranjivosti kao i veliki problemi sa zaštitom privatnosti i osobnih podataka, što povećava izloženost i sigurnosni rizik, jer može dovesti do krađe osobnih i ostalih povjerljivih podataka.
Zoom aplikacija na računalo može instalirali "backdoor" ili zloćudni software, a isti služe za špijunažu i krađu podataka, prvenstveno korisničkih imena i lozinki.
U međuvremenu je Zoom izbacio zakrpe (patch) za ove ranjivosti.
Ukoliko imate poslovnu potrebu koristiti ovu aplikaciju, Zoom možete nastaviti koristiti isključivo putem WEB browsera.
Google Chrome ili drugi napredniji WEB browseri omogućavaju korištenje Zoom-a, dok MS Edge browser ne podržava navedenu aplikaciju.
Naš savjet je da Zoom aplikaciju ne instalirate na vaša računala.
Za korištenje putem WEB browsera, potrebno je kliknuti na niže prikazane linkove:

Uz našu
"Korak po korak" podršku najčešće poteškoće možete riješiti i sami.
Ukoliko imate dodatna pitanja, koristite naše digitalne kanale, poput webchata ili
Facebook Messengera ili nazovite:
095 1000 444 (Služba za privatne korisnike)
095 1000 500 (Služba za poslovne korisnike)
Za više informacija o proizvodima, uslugama i trenutnim ponudama nazovite:
0800 3 095