Što sve dobivaš uslugom Osiguranje zaslona?
Sigurnost diljem svijeta
Popravak u slučaju štete na zaslonu mobitela, nije bitno u kojoj zemlji je šteta nastala.
Jednostavnost
Mjesečna naknada za osiguranje bit će prikazana na tvom Tele2 računu.
Besplatnu dostavu
Ne trebaš plaćati dostavu popravljenog zaslona mobitela na svoju adresu, a ni preuzimanje oštećenog.
Brzu prijavu štete
Brzo i lako prijavi što se dogodilo s tvojim zaslonom mobitela.
Prvih 30 dana besplatno
Nakon toga osiguranje zaslona plaćaš samo
19 kuna mjesečno.
Koja oštećenja pokriva osiguranje?
Polica osiguranja zaslona pokriva mehaničko oštećenje,
lom ili napuknuće zaslona osiguranog uređaja koje je posljedica iznenadnog i nepredviđenog vanjskog događaja koje utječe na funkcionalnost zaslona. Manje ogrebotine i oštećenja nastala uobičajenom uporabom nisu pokrivena.
Kako ugovoriti uslugu Osiguranje zaslona?
Osiguranje zaslona možeš ugovoriti samo za nove uređaje, prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa ili produljenjem pretplatničkog odnosa u bilo kojem Tele2 centru. Polica osiguranja zaslona se ugovara na
maksimalno 60 mjeseci te se može otkazati u bilo kojem trenutku. Ipak, dobro razmisli želiš li zaslon svog novog mobitela i/ili tableta ostaviti neosiguranim. Jednom otkazana polica ne može se ponovno ugovoriti za isti uređaj.
Kako prijaviti štetu?
1. Prijavi nastalu štetu pozivom na
095 1000 321 ili putem weba na
www.tele2.osiguranjezaslona.com
2. Nakon prihvaćanja prijave, dostavna služba preuzima mobitel na tvojoj adresi
3. Prije predaje uređaja na popravak, potrebno je isključiti zaštite i lozinke.
4. Servisirani mobitel dostavlja se na tvoju adresu
Za sva pitanja u vezi usluge možeš se obratiti Digital Care službi za korisnike pozivom na broj 095 1000 321 ili na www.tele2.osiguranjezaslona.com
Za sva pitanja u vezi naplate obrati se Tele2 službi za korisnike:
Privatni korisnici na 095 1000 444
Poslovni korisnici na 095 1000 500