Osiguranje zaslona

  • Osiguraj zaslon svog mobitela i/ili tableta
  • Prvih 30 dana besplatno, a nakon toga samo 19 kn/mj.
  • Usluga namjenjena privatnim i poslovnim korisnicima
  • Opis usluge
    Osiguraj zaslon svog mobitela ili tableta za samo 19 kuna mjesečno i prvih 30 dana osiguranja dajemo ti besplatno.


    Što sve dobivaš uslugom Osiguranje zaslona?


    Sigurnost diljem svijeta

    Popravak u slučaju štete na zaslonu mobitela, nije bitno u kojoj zemlji je šteta nastala.

    Jednostavnost
    Mjesečna naknada za osiguranje bit će prikazana na tvom Tele2 računu.

    Besplatnu dostavu
    Ne trebaš plaćati dostavu popravljenog zaslona mobitela na svoju adresu, a ni preuzimanje oštećenog.

    Brzu prijavu štete
    Brzo i lako prijavi što se dogodilo s tvojim zaslonom mobitela.

    Prvih 30 dana besplatno
    Nakon toga osiguranje zaslona plaćaš samo 19 kuna mjesečno.


    Koja oštećenja pokriva osiguranje?


    Polica osiguranja zaslona pokriva mehaničko oštećenje, lom ili napuknuće zaslona osiguranog uređaja koje je posljedica iznenadnog i nepredviđenog vanjskog događaja koje utječe na funkcionalnost zaslona. Manje ogrebotine i oštećenja nastala uobičajenom uporabom nisu pokrivena.


    Kako ugovoriti uslugu Osiguranje zaslona?


    Osiguranje zaslona možeš ugovoriti samo za nove uređaje, prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa ili produljenjem pretplatničkog odnosa u bilo kojem Tele2 centru. Polica osiguranja zaslona se ugovara na maksimalno 60 mjeseci te se može otkazati u bilo kojem trenutku. Ipak, dobro razmisli želiš li zaslon svog novog mobitela i/ili tableta ostaviti neosiguranim. Jednom otkazana polica ne može se ponovno ugovoriti za isti uređaj.


    Kako prijaviti štetu?


    1. Prijavi nastalu štetu pozivom na 095 1000 321 ili putem weba na www.tele2.osiguranjezaslona.com
    2. Nakon prihvaćanja prijave, dostavna služba preuzima mobitel na tvojoj adresi
    3. Prije predaje uređaja na popravak, potrebno je isključiti zaštite i lozinke.
    4. Servisirani mobitel dostavlja se na tvoju adresu

    Za sva pitanja u vezi usluge možeš se obratiti Digital Care službi za korisnike pozivom na broj 095 1000 321 ili na www.tele2.osiguranjezaslona.com

    Za sva pitanja u vezi naplate obrati se Tele2 službi za korisnike:

    Privatni korisnici na 095 1000 444
    Poslovni korisnici na 095 1000 500


  • Suradnje

    AmTrust


    Međunarodno priznato osiguravajuće društvo fokusirano na osiguranje korisnika telekomunikacijskih usluga. Osnovano 1998.g i prisutno u 70 država svijeta s uredom u Dublinu.


    Digital Care


    Poljski tržišni lider u pružanju naprednih riješenja zaštite za mobilne uređaje s preko 2 milijuna zadovoljnih korisnika.
  • Uvjeti korištenja

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X