Prijenos broja

  • Prenesi broj u Tele2 uz zadržavanje istog broja s predbrojem
  • Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik
  • Usluga je besplatna
Prenesi svoj broj u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - prijenos broja možeš napraviti putem našeg webshopa ili na Tele2 prodajnom mjestu.

Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna. 
Prenesi broj online u samo nekoliko koraka!

Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice Start paketa na pretplatu ili mobitela uz pretplatu (nakon odabira pojedinog mobitela) ili Start paketa na bonove odaberi opciju "Prijenos broja" te slijedi jednostavne online korake.

Privatni korisnici

Ukoliko svoj broj želiš prenijeti u Tele2 mrežu u izborniku na vrhu stranice odaberi opciju „Prijenos broja“, te slijedi četiri jednostavna koraka. Nakon što složiš svoju idealnu kombinaciju i završiš s kupovinom u web shopu na tvoj e-mail stići će potvrda o uspješno kreiranoj narudžbi te link za praćenje pošiljke.

Proces prijenosa broja odvija se u nekoliko koraka:

1. Na tvoju adresu stiže Tele2 SIM kartica s kupljenim uređajem i račun za kupljeni uređaj
.

 

2. Na potpis dobivaš HAKOM obrazac za prijenos broja i Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa.

3. Odmah ti se aktivira novi privremeni broj, a zahtjev za prijenos tvog broja se šalje na proces odobrenja u HAKOM.


4. Nakon što je tvoj broj uspješno prenesen, 
novi privremeni broj koji ste potpisali i aktivirali prilikom preuzimanja se gasi i sustav ga automatski zamjeni s brojem za koji ste tražili prijenos broja.


Poslovni korisnici

Ako želite postati Tele2 korisnik u padajućem izborniku na vrhu stranice odaberite "Nova pretplata" ili „Produljenje pretplate“. 

Nakon prikaza informativnih cijena odabrane ponude, klikom na „Kontaktirajte nas“ i unosom Vaših podataka javiti će Vam se prodajni savjetnik s ponudom prilagođenom potrebama Vašeg poslovanja.

 

 

Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.
Kako na prodajnom mjestu prenijeti broj u Tele2 mrežu?

Broj možeš prenijeti u Tele2 mrežu sa bilo kojeg drugog mobilnog operatera u Hrvatskoj. Bez obzira jesi li korisnik na bonove ili pretplatnik - dovoljno je doći na bilo koje Tele2 ovlašteno prodajno mjesto i predati Zahtjev za prijenos broja. Ukoliko zahtjev bude odobren od strane matičnog operatera, tvoj broj će biti prenesen u Tele2 mrežu u roku od najmanje tri radna dana, o čemu ćeš biti na vrijeme obaviješten putem SMS poruke. 

Pred tobom su samo tri jednostavna koraka: 
 

1. Dođi s osobnom iskaznicom na Tele2 prodajno mjesto i zatraži prijenos broja.

2. Pričekaj SMS obavijest o završenom prijenosu broja.

3. Zamijeni staru SIM karticu novom Tele2 SIM karticom.


Prijenosom broja mijenjaš svog mobilnog operatera, ali zadržavaš ISTI broj. Pod "istim" se brojem smatra i predbroj (091, 092, 095, 097, 098, 099) i ostatak broja (od 6 ili 7 znamenki). Primjerice, ako si imao/la broj 091 222 222, pri prelasku u Tele2 mrežu u potpunosti zadržavaš taj isti broj 091 222 222, a usluga je besplatna.Kako bi znao pozivaš li broj unutar iste mreže ili ne, aktiviraj Uslugu obavještavanja o prijenosu broja. Prilikom uspostavljanja veze s pozivanim brojem dobit ćeš glasovnu poruku s informacijom o mobilnoj mreži u kojoj se nalazi broj koji pozivaš, osim ukoliko je pozivani broj 095 broj koji je u Tele2 mreži. Ova usluga je potpuno besplatna i mogu ju aktivirati svi Tele2 korisnici pozivom Službi za korisnike.Sve o prijenosu broja pročitaj pod tabom Postupak prijenosa.

Za uspješan prijenos broja, svi podaci koje navodiš u Zahtjevu (ime, prezime, adresa) moraju biti istovjetni onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje prenosiš broj (mreža iz koje odlaziš), odnosno onima koji se nalaze na tvojoj osobnoj iskaznici. Ukoliko je u razdoblju između unosa podataka u sustav matičnog operatera i podnošenja Zahtjeva za prijenos broja kod novog operatera došlo do promjene podataka (promjene prezimena, promjene adrese ili slično), potrebno je prvo izvršiti promjenu podataka kod matičnog operatera, a zatim zatražiti prijenos broja.

Kako bi bio siguran da su podaci u Zahtjevu jednaki onima koji se nalaze u sustavu mreže iz koje odlaziš, savjetujemo da prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja podatke provjeriš u službi za korisnike matične mreže.

Ako si pretplatnik koji je kod matičnog operatera vezan ugovorom kojem još nije isteklo obvezno trajanje, možeš u dogovoru s matičnim operaterom isplatiti ostatak ugovorne obveze. Ukoliko imaš više brojeva pod zajedničkim računom, potrebno je istovremeno prenijeti sve brojeve. U protivnom, zahtjev neće biti odobren.