Roaming usluge

  • Usluga namijenjena korisnicima bonova i pretplatnicima 
  • Pozivi i slanje SMS poruka kad si u inozemstvu 
  • Podatkovni promet kad si u inozemstvu
  • Opis usluge
    Zahvaljujući roaming usluzi Tele2 korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti podatkovni promet iz inozemstva. Ukoliko uskoro putuješ u inozemstvo savjetujemo ti da provjeriš informacije o zemlji u koju putuješ. 

    Ukoliko putuješ u zemlje Europske unije, Norvešku, Island ili Lihtenštajn svakako pogledaj koje novosti oko cijena u roamingu između zemalja članica EU/EEA ti donosi nova EU roaming regulacija. Sve o novoj "Roam Like At Home" regulaciji pročitaj na stranici EU roaming regulacija.

    Ukoliko putuješ u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjeri na kojim frekvencijama radi tvoj mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obrati se Službi za korisnike.

    Ako si korisnik Tele2 bonova i nisi u mogućnosti uspostaviti poziv u roamingu, provjeri koristiš li operatora iz popisa u tablici. Ukoliko operator nije na popisu, poziv možeš uspostaviti biranjem kombinacije *133*00385xxxxxxxxx#.

    Za provjeru cijena i pregled operatora koji su ti dostupni odaberi svoju destinaciju u izborniku. 

    Cijene usluga u inozemstvu (cijene su informativnog karaktera te za njihovu točnost provjeri službeni cjenik).


  • LTE roaming
    LTE/4G roaming je omogućen kod sljedećih partnerskih mreža:


    Australija
    Optus
    Telstra MobileNet
    Vodafone

    Austrija
    A1
    T-Mobile

    Belgija
    Proximus

    Bugarska
    Vivacom

    Cipar
    CytaMobile

    Crna Gora
    M.tel

    Češka Republika
    O2
    T-Mobile

    Danska
    Telenor A/S

    Estonija
    Tele2 Eesti AS

    Finska
    DNA
    Elisa

    Francuska
    Bouygues Telecom
    Orange

    Grčka
    Wind Hellas

    Italija
    Telecom Italia
    Vodafone

    Kazakhstan
    Mobile Telecom-Service LLP

    Latvija
    Tele2

    Litva
    UAB Tele2

    Luxemburg
    Tango

    Mađarska
    T-Mobile

    Monako
    Monaco Telecom

    Norveška
    Telenor

    Njemačka
    O2
    Vodafone

    Poljska
    Orange
    P4
    Plus Gsm

    Rumunjska
    Orange Romania

    Saudijska Arabija
    Al Jawwal

    Slovačka
    Telefonica Slovakia

    Slovenija
    Mobitel
    SI.Mobil
    Telemach Mobil

    Španjolska
    Telefonica
    Vodafone

    Švedska
    Tele2
    Telenor

    Švicarska
    Sunrise
    Swisscom

    UAE
    Etisalat

    Ujedinjeno Kraljevstvo
    Vodafone

    USA
    AT&T
    T-Mobile Denver
  • Pitanja i odgovori
    1. Je li moguće postaviti ograničenja potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Da, prema propisima Europske unije koje primjenjujemo korisnici se zaštićuju od prevelikih računa za pristup internetu u roamingu na način da se svim korisnicima inicijalno postavlja limit potrošnje podatkovnog prometa na 350 kn. 

     
    2. Je li moguće postaviti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa i za roaming izvan EU?

    Da. Ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu odnosi se na sav podatkovni roaming promet, bez obzira na roaming zonu u kojoj se nalaziš.

     
    3. Što će se dogoditi kada dosegnem ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Primit ćeš SMS obavijest na 80% ograničenja podatkovnog prometa, i potom i na 100% dosegnutog limita. 
    U SMS obavijesti su upute kako nastaviti surfati - slanjem ključne riječi ROAMSURF na besplatan broj 13882. 
    Ukoliko ne pošalješ ključnu riječ za nastavak surfanja, pristup internetu u roamingu neće više biti moguć u tekućem mjesecu.

     
    4. Što ako dosegnem limit, ali ne pošaljem ROAMSURF na 13882?

    U tom slučaju nećeš više moći koristiti podatkovne usluge u roamingu do kraja tekućeg mjeseca; dok će i dalje u tekućem mjesecu normalno raditi SMS i govorne usluge.

     
    5. Mogu li nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa nastaviti surfati?

    Da, ukoliko za nastavak surfanja pošalješ SMS sadržaja ROAMSURF na 13882 moći ćeš neometano nastaviti surfati. 
    Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

     
    6. Što se događa s limitom nakon što pošaljem ROAMSURF na 13882?

    ROAMSURF na 13882 resetira tvoj limit. Primjerice, limit je bio 100 kn, dosegnuo si ga, i nakon toga poslao ROAMSURF na 13882, zabrana podatkovnog prometa se ukida, opet možeš surfati, a limit se opet postavlja na 100 kn i kreće ispočetka.

     
    7. Koliko puta u jednom mjesecu mogu poslati ROAMSURF na 13882?

    Neograničeno puta možeš resetirati ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu slanjem ključne riječi ROAMSURF na 13882.

     
    8. Kolika je cijena pristupa internetu iz roaminga ako pošaljem ROAMSURF na 13882 i nastavim surfati i nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa?

    Cijena pristupa internetu u roamingu ista je prije i poslije dosezanja limita, i ovisi o zoni u kojoj se nalaziš.
    Ako si u roamingu unutar EU zone, cijena pristupa internetu je 0,46 kn/MB (kn/megabajtu).
    Ako si u roamingu unutar neke druge roaming zone, cijena pristupa internetu je 5,95 kn/100 kB (kn/sto kilobajta).

     
    9. Mogu li promijeniti iznos na koji je ograničena potrošnja podatkovnog prometa u roamingu?

    Svim Tele2 korisnicima automatski je postavljen limit od 350 kn kao najveća moguća potrošnja podatkovnog prometa u roamingu. 
    Moguće je postaviti niže limite od 100 kn ili 200 kn, slanjem SMS poruke sadržaja ROAMLIMIT100 ili ROAMLIMIT200 na broj 13882.
    Smanjenje limita bit će aktivno unutar nekoliko minuta.
    Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

     
    10. Mogu li povećati ili ukinuti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

    Možeš ukinuti limit, slanjem poruke ROAMMAXNE na broj 13882. 
     
    Podsjećamo da korištenje podatkovnog prometa u inozemstvu može generirati značajno veće troškove na tvom mjesečnom računu.
    Ponovno postavljanje limita na zadnji iznos limita koji si postavio moguće je slanjem poruke ROAMMAX na 13882.
    Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

     
    11. Kako mogu provjeriti koliko mi je podatkovna potrošnja u roamingu?

    Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja ROAMBALANS na broj 13882 dobit ćeš obavijest koliko je još kn (kuna) podatkovne potrošnje preostalo dok ne dosegneš postavljeni limit.

     
    12. Što ako imam aktiviran Osobni limit mjesečne potrošnje i ograničenje potrošnje podatkovnog prometa?

    Ako imaš aktiviranu uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje, tvoja ukupna mjesečna potrošnja ne može prijeći iznos koji je postavljen kao Osobni limit, bez obzira na postavljeno ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu.

     
    13. Je li moguće postaviti limit i za ostale usluge u roamingu, npr. SMS i govorne usluge roamingu?

    Ne. 

     
     
    14. Naplaćuju li se pozivi iz EU zone prema Službi za korisnike?

    Pozivi iz zemalja EU zone prema broju Službe za korisnike +385 95 1000 444 su besplatni. 
     

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu
X