Roaming usluge - Tele2 usluge za privatne korisnike
 
Kontakt





 
Kontakt








Kako aktivirati uslugu

Roaming usluge

  • Usluga namijenjena korisnicima bonova i pretplatnicima 
  • Pozivi i slanje SMS poruka kad si u inozemstvu 
  • Podatkovni promet kad si u inozemstvu

Cijene usluga u inozemstvu (cijene su informativnog karaktera te za njihovu točnost provjeri službeni cjenik).

Zahvaljujući roaming usluzi Tele2 korisnici mogu obavljati pozive, slati SMS poruke i koristiti podatkovni promet iz inozemstva. Kad putuješ u inozemstvo dobro je provjeriti informacije o zemlji u koju putuješ. Odaberi svoju destinaciju na mapi i provjeri koji operatori i usluge su tamo dostupni. Ukoliko putuješ u zemlje Sjeverne i Južne Amerike, provjeri na kojim frekvencijama radi tvoj mobilni uređaj jer tamošnji mobilni operateri koriste frekvencije drugačije od onih koje se koriste u Europi (Sjeverna i Južna Amerika 850/1700/1900). Za ostale detalje obrati se Službi za korisnike.

Ako si korisnik Tele2 bonova i nisi u mogućnosti uspostaviti poziv u roamingu, provjeri koristiš li operatora iz popisa u tablici. Ukoliko operator nije na popisu, poziv možeš uspostaviti biranjem kombinacije *133*00385xxxxxxxxx#.


LTE/4G roaming je omogućen kod sljedećih partnerskih mreža:

Država Operater
 Australija Telstra MobileNet
   Vodafone
 Austrija  A1
   T-mobile
 Bugarska  Vivacom
 Češka Republika  T-mobile
   O2
 Estonija  Tele2 Eesti AS
 Francuska  Bouygues Telecom
   Orange
 Italija  Vodafone
 Kazahstan  Tele2
 Latvija  Tele2
 Litva  UAB Tele2
 Norveška  Telenor
 Njemačka  O2
 Poljska  Orange
   P4
   Plus Gsm
 SAD  AT&T
   T-Mobile Denver
 Slovačka  Telefonica Slovakia, s.r.o
 Slovenija  Mobitel
   SI.Mobil
   Telemach Mobil
 Španjolska  Vodafone
 Švedska  Tele2 
 Švicarska  Sunrise
 Ujedinjeno Kraljevstvo  Vodafone
 Belgija Proximus
 Cipar CytaMobile
 Finska DNA
  Elisa  

Od 30. travnja 2016. roaming u državama EU zone postao je još povoljniji! 

No, kako Tele2 uvijek daje više, tako vam i sada donosimo najpovoljniju ponudu: svim Tele2 korisnicima u promotivnom razdoblju naplaćivat će se samo fiksna roaming naknada propisana EU roaming regulacijom, koja neće biti uvećana za cijenu razgovora, SMS-a ili podatkovnog prometa u vašoj tarifi, niti će umanjivati vaš promet uključen u tarifu.

Sama EU roaming regulativa donosi novost da će roaming trošak ovisiti o cijenama vaše tarife te će biti uvećan za fiksni iznos roaming naknade. No, zahvaljujući Tele2 promotivnom razdoblju, za roaming će vam biti naplaćena samo propisana roaming naknada, bez umanjivanja prometa u tarifi:


Cijena EU roaming naknade Obračunska jedinica
Odlazni pozivi 0,46 kn/min 30/1 sekundi*
Dolazni pozivi
0,10 kn/min
1 sekunda
SMS poruka 0,18 kn/SMS SMS 
MMS poruka 0,46 kn/MMS  MMS 
Podatkovni promet 0,46 kn/MB  1 kB 
*Naplaćuje se 30 sekundi, a nakon toga naplata ide po sekundi.
 
Nove cijene unutar EU primjenjuju se automatski za sve Tele2 korisnike. 

Zemlje unutar EU zone:
Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Češka Republika, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Francuska Gvajana, Gibraltar, Grčka, Gvadalupa, Mađarska, Island, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Malta, Martinik, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Reunion, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Velika Britanija.
 
1. Je li moguće postaviti ograničenja potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

Da, prema propisima Europske unije koje primjenjujemo korisnici se zaštićuju od prevelikih računa za pristup internetu u roamingu na način da se svim korisnicima inicijalno postavlja limit potrošnje podatkovnog prometa na 350 kn. 

 
2. Je li moguće postaviti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa i za roaming izvan EU?

Da. Ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu odnosi se na sav podatkovni roaming promet, bez obzira na roaming zonu u kojoj se nalaziš.

 
3. Što će se dogoditi kada dosegnem ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

Primit ćeš SMS obavijest na 80% ograničenja podatkovnog prometa, i potom i na 100% dosegnutog limita. 
U SMS obavijesti su upute kako nastaviti surfati - slanjem ključne riječi ROAMSURF na besplatan broj 13882. 
Ukoliko ne pošalješ ključnu riječ za nastavak surfanja, pristup internetu u roamingu neće više biti moguć u tekućem mjesecu.

 
4. Što ako dosegnem limit, ali ne pošaljem ROAMSURF na 13882?

U tom slučaju nećeš više moći koristiti podatkovne usluge u roamingu do kraja tekućeg mjeseca; dok će i dalje u tekućem mjesecu normalno raditi SMS i govorne usluge.

 
5. Mogu li nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa nastaviti surfati?

Da, ukoliko za nastavak surfanja pošalješ SMS sadržaja ROAMSURF na 13882 moći ćeš neometano nastaviti surfati. 
Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

 
6. Što se događa s limitom nakon što pošaljem ROAMSURF na 13882?

ROAMSURF na 13882 resetira tvoj limit. Primjerice, limit je bio 100 kn, dosegnuo si ga, i nakon toga poslao ROAMSURF na 13882, zabrana podatkovnog prometa se ukida, opet možeš surfati, a limit se opet postavlja na 100 kn i kreće ispočetka.

 
7. Koliko puta u jednom mjesecu mogu poslati ROAMSURF na 13882?

Neograničeno puta možeš resetirati ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu slanjem ključne riječi ROAMSURF na 13882.

 
8. Kolika je cijena pristupa internetu iz roaminga ako pošaljem ROAMSURF na 13882 i nastavim surfati i nakon dosezanja ograničenja potrošnje podatkovnog prometa?

Cijena pristupa internetu u roamingu ista je prije i poslije dosezanja limita, i ovisi o zoni u kojoj se nalaziš.
Ako si u roamingu unutar EU zone, cijena pristupa internetu je 0,46 kn/MB (kn/megabajtu).
Ako si u roamingu unutar neke druge roaming zone, cijena pristupa internetu je 5,95 kn/100 kB (kn/sto kilobajta).

 
9. Mogu li promijeniti iznos na koji je ograničena potrošnja podatkovnog prometa u roamingu?

Svim Tele2 korisnicima automatski je postavljen limit od 350 kn kao najveća moguća potrošnja podatkovnog prometa u roamingu. 
Moguće je postaviti niže limite od 100 kn ili 200 kn, slanjem SMS poruke sadržaja ROAMLIMIT100 ili ROAMLIMIT200 na broj 13882.
Smanjenje limita bit će aktivno unutar nekoliko minuta.
Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

 
10. Mogu li povećati ili ukinuti ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu?

Možeš ukinuti limit, slanjem poruke ROAMMAXNE na broj 13882. 
 
Podsjećamo da korištenje podatkovnog prometa u inozemstvu može generirati značajno veće troškove na tvom mjesečnom računu.
Ponovno postavljanje limita na zadnji iznos limita koji si postavio moguće je slanjem poruke ROAMMAX na 13882.
Slanje SMS poruke na broj 13882 iz Hrvatske i zone EU ne naplaćuje se.

 
11. Kako mogu provjeriti koliko mi je podatkovna potrošnja u roamingu?

Slanjem besplatne SMS poruke sadržaja ROAMBALANS na broj 13882 dobit ćeš obavijest koliko je još kn (kuna) podatkovne potrošnje preostalo dok ne dosegneš postavljeni limit.

 
12. Što ako imam aktiviran Osobni limit mjesečne potrošnje i ograničenje potrošnje podatkovnog prometa?

Ako imaš aktiviranu uslugu Osobni limit mjesečne potrošnje, tvoja ukupna mjesečna potrošnja ne može prijeći iznos koji je postavljen kao Osobni limit, bez obzira na postavljeno ograničenje potrošnje podatkovnog prometa u roamingu.

 
13. Je li moguće postaviti limit i za ostale usluge u roamingu, npr. SMS i govorne usluge roamingu?

Ne. 

 
 
14. Naplaćuju li se pozivi iz EU zone prema Službi za korisnike?

Pozivi iz zemalja EU zone prema broju Službe za korisnike +385 95 1000 444 su besplatni. 
 
Tele2.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima saznajte ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Tele2.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Tele2.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se

Anketa o zadovoljstvu korisnika Tele2 web stranicom

Dobrodošli u ispunjavanje kratke Tele2 ankete o zadovoljstvu korisnika.
Tele2 nastoji poboljšati uslugu koju pruža svojim korisnicima i u tu svrhu želimo vam postaviti nekoliko pitanja o vašem iskustvu s korištenjem naše web stranice.Unaprijed zahvaljujemo na vašim povratnim informacijama!


Hvala vam na sudjelovanju u našoj anketi!
Vaše povratne informacije su nam dragocjene te ćemo ih upotrijebiti kako bismo dodatno poboljšali naše usluge.
Hvala vam što ste odabrali Tele2.
X
Ispuni
anketu X
Mreža i
pokrivenost X